Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Call it expat privilege, call it snobbery, but let’s be honest; once you’ve been living in Asia for a while there are certain stereotypes that you go out of your way to avoid and who you would happily see being devoured by sharks (if we had any). And it’s just not tourists who fall into this ‘unwanted’ category, but quite a few of your fellow expats too. Here’s a light hearted but occasionally scathing look at the groups that really get my hackles up.
Jeg gider simpelthen ikke læse det du linker til, hb..
Du har været medlem siden 2008, og den dag i dag har du ikke fattet hvordan man laver et link aktivt, WTF sker der?
Det er at p!sse på andre medlemmer at vi selv skal paste og åbne siden, find dog snart ud af hvordan h..... den funktion virker. Kig på det panel nedenunder skriv-boksen, lær det dog mand, sgu da helt vildt utroligt, hele, hele tiden skal man selv lave lortet, jeg gider ikke, slut du.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Jeg gider simpelthen ikke læse det du linker til, hb..
Du har været medlem siden 2008, og den dag i dag har du ikke fattet hvordan man laver et link aktivt, WTF sker der?
Det er at p!sse på andre medlemmer at vi selv skal paste og åbne siden, find dog snart ud af hvordan h..... den funktion virker. Kig på det panel nedenunder skriv-boksen, lær det dog mand, sgu da helt vildt utroligt, hele, hele tiden skal man selv lave lortet, jeg gider ikke, slut du.
Beklager dybt JohnBKK. Jo jeg har fattet det men det kan jo smutte engang imellem og det sker maaske aldrig for dig selv ?