Se indlæg
 Udskriv debat
The People You Most Want To Avoid In SE Asia (and sometimes everywhere else too)
hugoboerge
Interessant skriv:

Call it expat privilege, call it snobbery, but let’s be honest; once you’ve been living in Asia for a while there are certain stereotypes that you go out of your way to avoid and who you would happily see being devoured by sharks (if we had any). And it’s just not tourists who fall into this ‘unwanted’ category, but quite a few of your fellow expats too. Here’s a light hearted but occasionally scathing look at the groups that really get my hackles up.

stevenwpalmerauthor.wordpress.com/2017/01/24/the-people-you-most-want-to-avoid-in-se-asia-and-sometimes-everywhere-else-too/

Linket gjort aktivt.
- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 25/01-2017 18:01

JohnBKK
Jeg gider simpelthen ikke læse det du linker til, hb..

Du har været medlem siden 2008, og den dag i dag har du ikke fattet hvordan man laver et link aktivt, WTF sker der?

Det er at p!sse på andre medlemmer at vi selv skal paste og åbne siden, find dog snart ud af hvordan h..... den funktion virker. Kig på det panel nedenunder skriv-boksen, lær det dog mand, sgu da helt vildt utroligt, hele, hele tiden skal man selv lave lortet, jeg gider ikke, slut du.

Angry Sad

Webmaster
Det er bare at sætte linket ind uden at fjerne http:// og putte [ url ] på.
[ url ] kan man så bruge til at navngive et link.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
GAMBIT
Enig med JohnBkk og med al respekt HB, så har jeg ofte valgt ikke at bruge tid på de links du gerne vil dele da det er besværligt fra en telefon.

Og det er synd da du bruger tid på at dele. Så sæt dig ind i det ;-)
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

rinpoche
Til OP.

Den artikel var mere end mildt underholdende. Tak for den.

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Jeg gider simpelthen ikke læse det du linker til, hb..

Du har været medlem siden 2008, og den dag i dag har du ikke fattet hvordan man laver et link aktivt, WTF sker der?

Det er at p!sse på andre medlemmer at vi selv skal paste og åbne siden, find dog snart ud af hvordan h..... den funktion virker. Kig på det panel nedenunder skriv-boksen, lær det dog mand, sgu da helt vildt utroligt, hele, hele tiden skal man selv lave lortet, jeg gider ikke, slut du.

Angry Sad

Beklager dybt JohnBKK. Jo jeg har fattet det men det kan jo smutte engang imellem og det sker maaske aldrig for dig selv ?

JohnBKK
Nej!

The_Horror
bortset fra det var det et ret sjovt link...
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Spring til debat: