Se indlæg
 Udskriv debat
Anvendelse af bonusmiles på hoteller
Hanuman
Jeg har hørt at det er muligt at opsamle bonusmiles ved at benytte visse hotelkæder og biludlejningsbureauer, men har også spekuleret på om det er muligt at udløse fx hotelophold osv, vha. bonusmiles? Præcis som med en flybillet?Shock
One night in Bangkok and the world's your oyster...

falang yao
Hej Hanuman,

Her er siden fra ROP med de oplysninger du efterlyser :

http://www.thaiai...awards.htm

M.v.h. , M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Hanuman
Den har jeg set påWink Men jeg synes at de bruger et meget kompliceret fagsprog på Thai Airways' hjemmeside.

falang yao
Hej Hanuman,

Jeg har prøvet at ringe til ROP, men desvære var det meget lang ventetid, så opgav jeg.
Det er lidt "kedeligt" at når man søger på Thai Airways .DK, er megen info på dansk MEN når man lige som dig søger info om :
Hotelophold
- Eks.: 1 hotelovernatning på udvalgte hoteller i Thailand og Asien - 12.000 bonuspoint
Og skal man have yderligere info bliver man henvist til den engelsksproget version.

Jeg håber at hvis der er nogle af vores medlemmer som har benyttet sig af "tilbudet" , at de ville oplyse DIG og os andre om fremgangsmåden.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 12/04-2006 14:09
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Hanuman
Tak for din hjælp... Smile

Hanuman
"1nat -12000 points,2nætter-22000 og 3nætter-32000.
Det er den same sats på de hoteller som tager ROP hotel award certificater.
Du skal selv kontakte hotellet og bestille værelse og de skal bekræfte det tilbage,der skal fortælles at du bruger Royal Orchid Plus points som "betalling".
Husk at det tager ca. 3-4 uger før du får certificatet i posten.
www.thaiairawys/rop her står hvordan det."

Dette var svaret fra Thai Air. Det besvarer dog også nogle af mine spørgsmål, men ikke alle.

Jeg håber der er nogle der kan informere mig om følgende:

- Hvad koster det hvis man bestiller et værelse til 2 personer? Eller et værelse til 4 personer? Prisen er vel ikke den samme uanset hvilken type værelse man bestiller?

- Er der mulighed for at anvende "miles" som betaling, hvis man "lige finder" et hotel i Bangkok?

Spring til debat: