Se indlæg
 Udskriv debat
Scott Malon - an American in Bangkok
JohnBKK
Jeg ved ikke om medlemskabet synes det er i orden at jeg poster dette om en vlogger (wtf er en vlogger?) - ved navn Scott Malon, men jeg synes han gør det outstanding, og som I kan forstå er jeg efterhånden mere udenlandsk end dansk, mainly fordi I have tilbragt år med at speake amerikansk overthere, US Navy Base, Norfolk , og downthere på US baserne i BRD og derefter TAB og SAB, så tjek ham ud.. enjoy, und prost! My kartoffelwoman, der sover lige nu, synes han er OK.. thumbs up.

Redigeret af JohnBKK d. 15/08-2016 20:29

JohnBKK
Hehehe! "Mothers Day in The Mall is a madhouse"..

Jamen, så bliv da for h.... hjemme som GAMBIT siger, alle mærkedage tilbringes i bunkeren med rigeligt proviant og lidt mad, samt internet der funker 24/7, selv når det p!sser ned..

JohnBKK
Thank God, endelig en farang jeg deler vibes med.

GAMBIT
Jeg har kendt til Scott Malon( american in Bkk) længe - i staren synes jeg han var underholdene og indsigtsfuld, men jeg synes mere og mere han er blevet en desperat amerikansk expat der gerne vil dele sin ekspert viden for betalende patrions.

Der er flere Vloggers omkring det at leve og bo i Thailand.
en anden som jeg også fulgte med i var "Sonny in Thailand" som bor og driver en restaurant i Phuket.

Jeg var underholdt i en periode med diverse vloggere, men som regel bliver man stille og roligt træt af at følge med i deres liv i Thailand, efter egen mening.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Spring til debat: