Se indlæg
 Udskriv debat
lejlighed
shorty
hej vil flyt til bangkok lidt tid og skal bruge noget og bo i til højst 20000bath der skal være følgende ting

sikkerhed
pool
trænings mulighedder
internet

nogen forslag?

mvh martin

Payanak
Proev at kigge paa
[url]www.MrRoomFinder.com[/url].

Hejsa Ajarn
Jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
Redigeret af d. 05/05-2006 10:29

Robert Kronberg
Hej,

[url]www.bosstower.com[/url] er et udemærket alternativ, og du kan nemt sige op med en måneds varsel.

Men du skal selv købe en opkobling i 7-Eleven, og så betaler du blot 3 baht til Boss Tower per opkald. Inden for dit prisnniveau er det nok vanskeligt at finder noget, som har ADSL, WiFi eller noget, hvis værelset skal have en rimmelig størrelse.

/Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Davser Shorty

Ja der er masser af muligheder
Her er en til

http://en.9apartm...efault.asp

bamsen

paulsenp
Hvis du kan få lidt hjælp med at læse thai (eller japansk), kan du finde et stort udvalg her:

http://www.kobaya...dex_th.htm

Der er ikke mange i dit prisleje, men man kan dog finde enkelte, der tilsyneladende opfylder alle dine krav.
Peter

taleofdk
Ratchaprarop Tower Manison
Soi Boonprarop, Ratchaprarop Road, Makkasan, Rajtavee, Bangkok, 10400, Thailand.

tlf til deres kontor: 0-2245-3355 eller 0-2245-5404.

Pris pr mdr. fra 4900 bath ved langtids leje

ellers 550 bath pr. døgn.

Nu ved jeg ikke hvor meget plads du har brug for, men her får du et værelse med hvad der skal være af frys, aircon, tv og den slags (du kan spørge efter en større lejlighed med eget køkken osv)., det er ikke fineste forhold, som på et hotel
Man bor dør om dør sammen med andre Thai hovedsagligt, i et slags bolig kompleks (som også fungere som lejligheds hotel i den ene side af bygningen), der er stille og roligt og der er hvad der behøves af service hvis man har brug for det, så som mini markede, internet, lille resturant, tøj vask, salon og i den dur der, jeg har tit lejet mig ind der når jeg var i BKK, som sagt det er ikke de fineste forhold, men et okey sted at bo, til at starte ud fra og der er ikke langt til siam square og central world plaza og de ting der, det kan klares på gå ben......og der er de ting som du efterlyser.

Måske jeg lige skal nævne, at hvis man bruger stedet som hotel, så kan der tjekkes ud når man har lyst, alså man skal ikke være ude ved middags tid, tænker her på dem der skal med et fly hjem til DK med afgang sent på aften/natten, man skal bare gøre kontoret opmærksom på det når de har åben, at man for eksempel tjekker ud ved klokken 23 tiden hvis det er det man nu har lyst til, så er der ingen problemer idet og det koster ikke extra.
Redigeret af taleofdk d. 05/05-2006 15:46
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
Spring til debat: