Se indlæg|
Det kan du få for 100 kroner i Bangkok
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/04-2016 18:57
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Pingus |
Lagt på d. 20/04-2016 19:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Hvor er kvalitetskontrollen henne i sådan et indslag, som ikke engang DølleFjelleMusses lokaltv station kunne lave ringere. Er det virkelig den kvalitet de unge mennesker lærer i uddannelsen som journalist. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 20/04-2016 20:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
80 baht for en kort tuk tuk tur? Har prøvet at køre med taximeter i Bangkok, 80 baht bringer dig temmilig langt væk, allerede her blev han snydt. At legetøjet kun holder til 5 minutters leg, er så en anden side af sagen. Chipsposerne indeholder stort set kun luft? Mama nudlerne - vaflerne samt billerne ok. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/04-2016 20:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Pingus skrev: Er det virkelig den kvalitet de unge mennesker lærer i uddannelsen som journalist. Sjovt nok har BT lagt sådan en test op i dag. - http://www.bt.dk/...ddannelsen Fik 36 ud af 50 rigtige. Fik lavet nogle tåbefejl, og nogle ting aner jeg rent ud sagt ikke en dyt om - så gættede bare. Alle tal-gåderne havde jeg sjovt nok rigtig. Brugte 4:10 min på de 50 spørgsmål - det var ligesom testen hang flere gange. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 21/04-2016 09:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
vandango skrev: 80 baht for en kort tuk tuk tur? Har prøvet at køre med taximeter i Bangkok, 80 baht bringer dig temmilig langt væk, allerede her blev han snydt. At legetøjet kun holder til 5 minutters leg, er så en anden side af sagen. Chipsposerne indeholder stort set kun luft? Mama nudlerne - vaflerne samt billerne ok. ![]() Ja jeg har også været i Bangkok og kørt med taxi med taxameteret slået til kører man langt men ham her på tuc tuc havde jo ikke sådan en,og naren der skulle med lyste nok langt væk af nyankommen førstegangs besøgende.Og læg mærke til lige meget hvad han køber prøver han ikke på at presse prisen.De burde have sendt en der kendte til det hele dernede |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.