Se indlæg|
Plat artikel fra ekstrabladet.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/04-2016 17:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
http://ekstrablad...de/6023918 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/04-2016 17:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Da jeg havde læst overskriften og så billedet tænkte jeg med det samme gad vide om det var en kvinde der havde skrevet den artikel. Ganske rigtigt mon ikke My Poulsen er en kvinde. Så kan man vidst godt gætte hvad hun mener om mænd der rejser til Thailand. Når det er sagt så er det da en sød pige der er på billedet :-) |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 06/04-2016 18:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Jeg tror at den person der har skrevet artiklen ikke har en særlig mening om mænd der rejser til Thailand, der står heller ikke noget om mænd der rejser til Thailand i artikelen. Det er en artikel om, hvor billigt det er at rejse ud til asien i øjeblikket, både kina Vietnam og Thailand er med i artiklen, så jeg ved ikke hvad du mener TomDK. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/04-2016 18:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
TomDK, My har sikkert intet at gøre med valg af billede. Jeg kan ikke se noget som helst galt i overskriften, og der er ikke antydningen af det, du antyder, i selve artiklen. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 06/04-2016 19:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Mon det er fotoet som generer TomDk og Vandango? Jeg kan intet plat læse i artiklen. Nogen ser spøgelser, hvor der ingen spøgelser er. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/04-2016 19:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Med et billede af en thailansk prostitueret der refererer til billige flybilletter, er der fandme lagt op til en stærk vinkling til hvad vi foretager os i thailand. [img]http://cdn1.matadornetwork.com/blogs/1/2014/04/thai-go-go-dancer.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/04-2016 19:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Har hun mon trusser på, tøzen???? Ret vigtigt synes jeg da... ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 06/04-2016 20:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
nååh et plat billed........![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/04-2016 21:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
vandango skrev: Med et billede af en thailansk prostitueret der refererer til billige flybilletter, er der fandme lagt op til en stærk vinkling til hvad vi foretager os i thailand. Som natty skriver: Nogen ser spøgelser, hvor der ingen spøgelser er. Der har sikkert siddet en billedredaktør eller en redaktionssekretær, som har søgt på "Thailand" i billeddatabasen. Så dukker der en række billeder op, og det vil ikke være usædvanligt for en mandlig af slagsen at vælge et billede med piger på. En kvindelig af slagsen ville nok have valgt et helt andet billede. Det minder mig om, at det ofte er mænds smag, der afgør hvilke sexede billeder, der kommer i avisen. For mange år siden havde Politiken en filmside, og som regel var der mindst ét billede af en letpåklædt starlette eller lignende på siden. Men nogle gange var der et billede af en letpåklædt fyr. Det var ikke fordi, en kvinde havde redaktørtjansen den pågældende uge, men fordi det var en bøsse, der havde tjansen. Jeg tror, at piger/kvinder er mere tilbageholdende med at smide den slags billeder i avisen, medmindre de er relevante for artiklerne - det var billederne på den pågældende filmside ikke altid. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 06/04-2016 21:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Du minder mig altid om Sam the Eagle fra The Muppets!![]() |
|
|
|
| lincoln1242 |
Lagt på d. 07/04-2016 00:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Jeg må indrømme at jeg ved første øjekast fik samme tanke som TomDK. At artiklens fokus måske blev drejet hen på noget helt andet end flybilletter. Men artiklen er jo ganske sober, omend oplysningerne i artiklen omkring faldet i priserne kan vise sig svære at bevise i praksis for os, der higer efter et sæt r*vbillige billetter til LOS! Når det så er sagt, så prøvede jeg at google billedet i EB’s artikel, dvs. jeg søgte på google hvor billedet ellers kunne findes på nettet. Der var ikke noget entydigt match, men som google skrev: ”Bedste bud på dette billede: ping pong show thailand”; efterfulgt af wikipedias definition af ’ping pong show’. For de som ikke har gættet det, så indeholder et ”ping pong show” næppe deltagelse af Michael Maze… Men der er uden tvivl ba(h)t involveret… @vandango: ”thailandsk prostitueret”. Det var en meget hård dom at fælde på et meget spinkelt grundlag grundlag. Blot fordi hun er en fattig bondepige, der endnu ikke har tjent nok penge til at købe tøj, der kan dække lidt mere af kroppen… ;-) God dag derude! |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 07/04-2016 01:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
lincoln1242 skrev: Jeg må indrømme at jeg ved første øjekast fik samme tanke som TomDK. At artiklens fokus måske blev drejet hen på noget helt andet end flybilletter. Men artiklen er jo ganske sober, omend oplysningerne i artiklen omkring faldet i priserne kan vise sig svære at bevise i praksis for os, der higer efter et sæt r*vbillige billetter til LOS! Når det så er sagt, så prøvede jeg at google billedet i EB’s artikel, dvs. jeg søgte på google hvor billedet ellers kunne findes på nettet. Der var ikke noget entydigt match, men som google skrev: ”Bedste bud på dette billede: ping pong show thailand”; efterfulgt af wikipedias definition af ’ping pong show’. For de som ikke har gættet det, så indeholder et ”ping pong show” næppe deltagelse af Michael Maze… Men der er uden tvivl ba(h)t involveret… @vandango: ”thailandsk prostitueret”. Det var en meget hård dom at fælde på et meget spinkelt grundlag grundlag. Blot fordi hun er en fattig bondepige, der endnu ikke har tjent nok penge til at købe tøj, der kan dække lidt mere af kroppen… ;-) God dag derude! Godt indlæg ![]() God dag dernede |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/04-2016 10:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Kim Ludvigsen skrev: TomDK, My har sikkert intet at gøre med valg af billede. Jeg kan ikke se noget som helst galt i overskriften, og der er ikke antydningen af det, du antyder, i selve artiklen. Kim nu havde hugo jo bare smidt linket til eb så jeg kunne ikke vide hvad han mente var sygt, men da jeg havde læst overskrift og set billedet kunne jeg ikke andet end konkludere at nu kan du komme billigt ud til asiatiske ludere. Jeg er helt enig i at der ikke står noget i artiklen der understøtter det men billeder er en integreret del af en artikel og derfor må forfatteren have haft et budskab da det blev valgt. Havde artiklen nu omhandlet vold i hjemmet og de så havde brugt et billede af dig så ville læseren også have fået det billede at det var dig der slog din kone. Det er useriøs journalistik. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.