Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandsk kvinde fik bøde
Webmaster
Søndag kl. 12.50 blev politiet kaldt ud til østjyske motorvej E45, da en kvinde her var blevet set køre på knallert i nødsporet i nordgående retning.

En patrulje fik standset kvinden, der stammede fra Thailand. Hun forklarede, at hun ikke var klar over, at den slags ikke er tilladt i Danmark, da man i Thailand må køre knallert overalt, fremgår det af politiets døgnrapport.

Kvinden, der er 40 år, blev vejledt i trafikreglerne og fik en bøde med sig for sin forseelse.

Kilde: http://hsfo.dk/ar.../160309344
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
jh
Ja ligesom i Thailand 3 på en motorbike ingen styrthjelm nok ingen kørekort og på motorvej,hvis man bliver taget sådan i Danmark vil det fanme blive mega dyrt.Read the rules

JohnBKK
Kun tre??

Næ du, 4-5 styk plus 2 hunde, og alle taler i mobil, høhø!

Shock

Unggoy
Man må dog godt gå på en dansk motorvej hvis man er muslimsk velfærdsmigrant

vandango
Godt hun ikke kom til skade derude.
Bødetaksten omregnet i thaibaht skal nok hjælpe hende fremover, til bedre at sætte sig ind i færdels reglerne.

Først har hun sikkert været flov, når det bagefter går op for hende, hvordan bødetaksterne funggerer i danmark, bliver hun sikkert rødglødende af raseri.
[img]https://homelyplanet.files.wordpress.com/2013/01/meanasianwomen.jpg[/img] is not a valid Image.

moerk5002
Hun må være en ualmindelig dum Thai kvinde...... I thailand er det ikke tilladt at køre motorbike overalt. På motorvejen er det end ikke tilladt at køre motorcykle.....

Men godt forsøgt for at få en nedsat bøde, som jo sker i Thailand hvis man betaler på stedet.... Til hest

jh
Nej men der kører da masser af motorbikes med masser af folk på og som @johnbkk skriver hunde og katte et tv osv osv,ser da ud som folk er ligeglade med om det er forbudt dernede.

chaingmai
ja der kunne thailand lære en masse fra dk, hvad hund du må have, hvor høj din hæk er,din hane må ikke gale, du må ikke gå med kniv, osv.............masser af gode love og regler som folk er bundet ind , i dk men sjovt nok savner jeg dem ikke......Sunflower

click
ja der kunne thailand lære en masse fra dk, hvad hund du må have, hvor høj din hæk er,din hane må ikke gale, du må ikke gå med kniv, osv.............masser af gode love og regler som folk er bundet ind , i dk men sjovt nok savner jeg dem ikke.....Sunflower

Jeg er sku glad for at jeg lever i Thailand og ikke i forbuds Sveriges afløser FORBUDS-DANMARK der mere og mere minder mig om et stasi styre
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Lidt orf torpic, men wtf..

[img]http://www.visiontimes.com/uploads/2015/03/facebook-dog-and-bike-950x550.jpg[/img] is not a valid Image.

Big eyes

Fem styk, godt mor har hjelm på..

[img]https://steveriches.files.wordpress.com/2011/01/5mc.jpg[/img] is not a valid Image.

vandango
click skrev:

ja der kunne thailand lære en masse fra dk, hvad hund du må have, hvor høj din hæk er,din hane må ikke gale, du må ikke gå med kniv, osv.............masser af gode love og regler som folk er bundet ind , i dk men sjovt nok savner jeg dem ikke.....Sunflower

Jeg er sku glad for at jeg lever i Thailand og ikke i forbuds Sveriges afløser FORBUDS-DANMARK der mere og mere minder mig om et stasi styre

Jeg glæder mig vildt meget til den dag jeg forlader Danmark, er så træt af at leve i et visions løst samfund, hvor alt efterhånden drejer sig om flygtninge/kriminelle migranter og topskatte lettelser, og konstant sparekniven fremme her og der og tilbage igen og igen.

Læste i morges at Helsingør Kommune afviser alle nødstedte boligtrængende, kun flygtninge kan få nu - hvad helvede er det for noget?, hvad sker der?

Sørgeligt hvad Danmark er blevet til.

PS. JohnBKK har selv imod al sund fornuft, haft for mane på min lille motorbike, børnene har altid haft styrthjelm på, mht. min hustru er det dagens hårfrisure der bestemmer over hjelmen er på eller ej.
Redigeret af vandango d. 09/03-2016 18:15

JohnBKK
Der er en udskiftning af Europa´s oprindelige befolkning igang, nuff said.. Jeg kunne plastre hele dette udmærkede forum til med beviser derpå, og folk ville kalde mig en galning i stil med hedengangne JackD, men jeg ved hvad der sker, og jeg holder min kæft..

Thailand er derimod vældig meget obs på at bevare status quo i landet, og det er da fint nok, og med de sidste meldinger fra Lung Prayut ser det ud til at der går meget, meget lang tid inden Taharn slipper tøjlerne, og tak for det. I det mindste er der en slags ro og orden p.t. - selvom der rumles og skramles i den kollektive underbevidsthed, men fuck det, vi klarer os vel som rige Farang svin, ikke?

Nå, tilbage til motosai og motorveje... kører jo jævnligt på Rama 9 og det er sgu spændende, en slags selv-terapi for at holde mig skarp og vågen velsagtens?

Vi har flere skrotsamlere i området der fiser rundt på deres faldefærdige motosai med lad, og de er bare pisligeglade når de kører modsat trafikken på Rama 9, så der skal kigges godt i spejlene inden man viger udenom dem. Møder også dagligt "The Plastic Woman" - som jeg kalder hende, hun skubber en plast skraldespand med hjul foran sig, som er proppet med plastaffald, og hun bliver rasende og tossi når jeg dytter af hende for at gøre opmærksom på at hun skal flytte sig, khon baa er hun vel. Har overfrakke og elefanthue på, selv nu i sommerheden, skøre kvindemenneske, en dag bliver hun sgu´pløkket ned af en SUV ell. HiLux på steroider..
Redigeret af JohnBKK d. 09/03-2016 19:05

Spring til debat: