Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der kommet nye regler, når man ankommer til Bkk ?.
Jeg har en ven, som siger at man skal have 10000 per person eller 20000 BHT per familie i kontanter og en reservation på inkvartering + en retur billet.
Jeg har en ven, som siger at man skal have 10000 per person eller 20000 BHT per familie i kontanter og en reservation på inkvartering + en retur billet.
Mon ikke det drejer sig om "Visa Upon Arrival" som gaelder for visse nationaliteter ? Som dansker kan man faa op til 30 dage uden visa.
du har altid skulle dokumentere at du har penge til dit ophold kender flere andre der har været i atm maskinen og vise de har penge på deres konti en retur billet skal man også ha eller en billet videre med mindre du bor her og har det rigtige visa er dog selv flere gange indrejst på enkelt billet på tourist visa da jeg var yngre er selv aldrig skulle fremvise penge har skulle fremvise mit 1 års visa ved indtjekning i Cph fordi jeg jo skulle retur på enkelt billet efter endt ferie i DK