Se indlæg|
Ingen overskrift
|
|
| Evi jensen |
Lagt på d. 27/01-2016 20:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
da vi i efteråret var på rundrejse igennem thailand, stoppede vores thailandske choffør et sted på motorvejen et eller andet sted imellem Pracuap Khiri Khan og surat thani. her var et slags hellig sted, hvor alle thais beder buddha og ånderne om en god tur og et langt liv, og for at gøre det ordentlig skal man jukke pænt øjenene. fordi thaierne jo ved at de så ikke kan se noget, trutter de allesammen i hornet her. man kan også fyrværkeri der, da både buddha og ånderne kan lide lidt bangbang. nu er jeg ved at skrive min rejseberetning og vil gerne nærmere ind på, hvor det er hen. måske nogen af jer erfarene thailandrejsende kan genkende stedet: (hm, og nu kan jeg ikke finde ud af at oploade et billede fra min pc....men måske nogle kender stedet bare ud fra beskrivelsen) hilsen, Evi, første gangs Thailand-besøger |
|
|
|
| Evi jensen |
Lagt på d. 27/01-2016 21:32
|
hehe, nu har jeg lagt billedet af stedet ind i fotoalbum, så kan i se det der |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 27/01-2016 22:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg kan desværre ikke genkende stedet ud fra beskrivelse eller billede. Men den slags lokale hellige hotspots, hvor der dyttes og wai'es ved forbikørsel, findes der nok i omegnen af en million stykker af, spredt med rund hånd over hele kongeriget |
|
|
|
| Evi jensen |
Lagt på d. 28/01-2016 06:19
|
tak for det, jeg ved godt at der findes mange af den slags steder, men vores oplevelse var lidt sjov, da vores choffør først kom til at køre forbi stedet, og så kom i tanke om det - og så bakkede han ca 70 meter - på en motorvej, hvor alle kører med lukkede øjene ;-) |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 29/01-2016 19:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Yet another day in Thailand ;-) |
|
|
|
| Evi jensen |
Lagt på d. 30/01-2016 01:58
|
din video kan ikke vises, den er spærret |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.