Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » กลุ่มภาษาไทย (kun til thai) » เกี่ยวกับ อาหาร
 Udskriv debat
ฮือฮา! เจ้าบ่าวแ
ฮือฮา! เจ้าบ่าวแต่งเจ้าสาวฝาแฝด

สรุปประเด็นข่าวโดยกระปุกดอทคอม
ภาพประกอบจาก หนังสือพิมพ์เดลินิวส์
เมื่อวันที่ 23 มี.ค. ที่ผ่านมา ที่บ้านเลขที่ 113 ม.1 ต.หลักสาม อ.บ้านแพ้ว จ.สมุทรสาคร บ้านของนายวิชัย เฮ้งเจริญสุข อายุ 24 ปี มีการจัดขบวนยกขันหมากไปสู่ขอเจ้าสาว ซึ่งสร้างความฮือฮาเป็นอย่างยิ่งเพราะเป็นการไปสู่ขอเจ้าสาวถึง 2 คน และเป็นพี่น้องฝาแฝดกัน โดยสินสอดที่เจ้าบ่าวเตรียมมาขอเจ้าสาวคือ เงินสดคนละ 8 หมื่นบาท ทองคำหนักคนละ 4 บาท สำหรับเจ้าสาวแฝดผู้พี่คือ น.ส.ศิรินทรา พุทธนุกูลชัย ส่วนแฝดผู้น้องคือ น.ส.พิพวรรณ พุทธนุกูลชัย ทั้งสองอายุ 22 ปี

นายวิชัย หนุ่มผู้โชคดีกล่าวว่า ตนมีอาชีพรับซื้อของเก่า มีร้านอยู่ติดกับบ้านของเจ้าสาวทั้งสอง แต่ก่อนนี้ 2 สาวจะเดินผ่านหน้าบ้านไปเรียนทุกวันก็เห็นกันมาตลอด และก็รู้จักกับทั้งสองพร้อมๆ กัน เมื่อประมาณ 3 ปี ที่ผ่านมา ตอนที่ทั้งสองเริ่มแตกเนื้อสาวก็รู้สึกชอบ แต่ที่ผ่านมาทั้งสองจะไม่ยอมแยกกัน ไปไหนก็จะไปด้วยกันตอนบอกรักก็เลยบอกพร้อมๆ กันทั้งสองคน ซึ่งทั้งสองก็ไม่ปฏิเสธ นับเป็นความโชคดีของตนมั่นใจว่าจะอยู่ด้วยกันอย่างมีความสุข

ด้าน น.ส.ศิรินทรา แฝดผู้พี่กล่าวว่า “ตนสองพี่น้องรักกันมาก จะไปไหนทำอะไรก็ไปด้วยกันตลอด ชอบอะไรก็ชอบเหมือนกัน เคยคุยกันว่าหากมีแฟนก็จะมีคนคนเดียวกัน เมื่อนายวิชัยมาจีบก็ตกลงกันว่าจะเป็นแฟนเขาด้วยกัน เวลาไปเที่ยวก็ไปกัน 3 คน เมื่อเขาขอแต่งงานก็ตกลงใจทั้งสองคน พวกตนทั้งสองจะไม่หึงหวงกันแน่นอน เพราะพร้อมใจกันเองว่าจะมีแฟนคนเดียวกัน”

swaddii
hej suk!
det synes jeg også,når jeg tænker på mit lille program jeg har for bare at lære at tale med dem,men det er jookbii fra bamsens side min kone oversatte lige for mig ,så jeg må nok sige tak for indlægget
fra bamsens thai koneGrinWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Hejsa
Ja det er altså ikke mig som har skrevet det indlæg,
jeg har tyvstjålet det
Men jeg syntes det var morsomt
bamsen

Webmaster
[img]http://www.thairath.co.th/thairath1/2549/page1/mar/24/images/pic_10.jpg[/img] is not a valid Image.

After Mr Wichai (Tao), aged 24, from Samut Sogkram province, who earns his living by dealing in old goods, got married to gorgeous twins Ms Sirintara and Ms Thipawan 22, he vouched his sincerest ‘equal love’ for both of them!
Mr Wichai, just yesterday, 23 March, got married in pompous ceremony to both twins simultaneously. On being interviewed by the Thai Rath reporters, Mr Wichai declared wholeheartedly, that he didn’t see much problem in having to perform tiresome marital duties with two wives.

In the engagement ceremony before the wedding, Mr Wichai successfully offered a dowry of eight baht of gold and 80,000 baht EACH for his lovely darlings. Both families celebrated the marriage with joy and were said to be delighted for the threesome.

Mr Wichai told the press that he had been best of friends with his neighbouring twins since they were children. “When I grew older, I would walk past their house each morning and try to decide for myself which one I fancied more, but it was darned impossible – I adored BOTH of them – I just couldn’t decide, which one of them to chat up….!”

He went on to say “For three continuous years all three of us would go on dates together, until there was one day when I couldn’t stand the frustration any longer and told them I love you and want to marry you BOTH”

Mere her:
http://www.thaila...php?t=9332

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
nicefarang
Er det ikke blevet ulovligt at have flere koner i Thailand ?

rinpoche
Nej, ikke hvis det bliver indenfor familien Grin

mvh
rinpoche

cloud86
hvor grinerenSmile

holmholm
แปลกแต่จริง Smile

Anonym Bruger
Sig mig hvad har i der ude gang i i ii, hvorfor skal der komme indlæg her kun skrevet på Thai, det kan I SGU ikke være bekendt, ( det er da godt I har nogle der kan oversætte og skrive det på Thai) men kan vi ikke godt blive fri for det her på dennne side den der GUD hvor jeg hader den, den der indeforståethed, ja vi ved bedre???? Meld da bare ud på DANSK så kunne vi da forholde OS lidt til det I skriver. Hvorfor melder I JER ikke ind på et andet forum, der sidder måske nogle mennnesker der kan forstå hvad I mener, for her synes jeg ikke I har ret meget at gøre?; Det var bare lige det jeg ville , huset er snart færdigt tager afsted 4-4, såååååååååå det bliver rartWink Mvh Nid.

fjelle123
@nid - du har ikke lagt mærke til at kategorien er "kun til thai" ?

eller er det mig der ikke ser ironien i dit indlæg ?

holmholm
Sorry NID Jeg kan oversætte til mit ord.

Mærkelighed men sandhedSmile

holmholm
Hej Fjelle

Jeg er enig med dig derfor jeg skrev på thai

MVH holmholm ´kone

Anonym Bruger
Ok så melder jeg pas, undskyld den utidige indblanding i Jeres interne depat, det skal ikke gentage sig, men for en anden gangs skyld så skriv med lidt større bogstaver, dette er kun for indforstående THAI, men
nu er jeg jo også over 50 så det kan knibe med at se det der med DE små bogstaverShock Mvh Claus.

Spring til debat: