Se indlæg|
Thaifest i Bredsten lørdag den 30. januar
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 20/01-2016 22:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Lørdag den 30. januar 2016 kl. 18:00 [img]http://i.imgur.com/tDewKii.jpg[/img] is not a valid Image. Klik på billed for at se den i større udgave. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 21/01-2016 01:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Er du på vej og må spørge om vej, så husk at de lokale kalder Bredsten (altså Bred sten, som det er stavet) for "Bristen" Vi har kørt rundt og ikke kunne finde stedet, for der er ingen skilte, der viste til bristen.. ;-) |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/01-2016 18:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
sudsakhon skrev: Er du på vej og må spørge om vej, så husk at de lokale kalder Bredsten (altså Bred sten, som det er stavet) for "Bristen" Vi har kørt rundt og ikke kunne finde stedet, for der er ingen skilte, der viste til bristen.. ;-) og det skulle gerne ligge mellem Vejle & Billund GPS Adresse : Tørskindvej 23, 7182 Randbøldal. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 26/01-2016 19:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Hehe... JEG har lært det nu... på den hårde måde ;-) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.