Se indlæg|
Far, er du ved at bli' til en Thailænder?
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2016 21:28
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det er hårdt at være komikeren Christian Fuhlendorff i disse dage, for han har fået en voldsom, allergisk reaktion på noget mad, han har spist på en familieferie i Thailand. Links: - http://www.mx.dk/...y/28250299 - https://www.faceb...=3&theater Måske et tåbeligt spørgsmål, men hvad er det for en form for allergi? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 15/01-2016 22:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Det ligner den allergi man får af en modstanders boksehandsker, hvis man skal spille feriesmart i de mange showbokseringe i Thailand ;-) Men hans er nok bare helt almindelig allergi, der med kombination af varmen kan give ødemvæskeophævninger omkring øjnene |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 15/01-2016 22:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
sudsakhon skrev: Det ligner den allergi man får af en modstanders boksehandsker, hvis man skal spille feriesmart i de mange showbokseringe i Thailand ;-) Men hans er nok bare helt almindelig allergi, der med kombination af varmen kan give ødemvæskeophævninger omkring øjnene HA ! Jeg tænkte i noget i retning af at hans kone havde fået allergi for de lange øjne han har gjort på de flotte piger der tilbyder at gå med op på han LOOM ! Der er blevet delt håndmader ud ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2016 23:17
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja jeg tænkte også på at det mest af alt ligner en røvfuld eller en pollen-allergi da jeg så billedet. Derfor jeg blev lidt nysgerrig på hvad i alverden han har ædt som har udløst den reaktion.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| energy |
Lagt på d. 16/01-2016 07:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Jeg havde en kæreste på et tidspunkt som havde fået farvet hår og da hun vågnede op hos mig dagen efter, så hun sådan ud. Så han har vel fået farvet sit garn.![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.