Se indlæg|
Reparation af skærm på samsung Windows phone.
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 24/12-2015 03:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Min gamle smart phone var stået af og planen var at købe en ny. Men en kammerat forærede mig en 1½ gammel Samsung Windows phone, som han havde liggende og den fungerer glimerende efter min behov. Den har dog nogle skader på skærmen, en revne og nogle ridser. Derfor har Jeg tænkt på at få skærmen repareret i Thailand, når Jeg rejser derned om en god måneds tid. Jeg vil høre om der er nogle butikker/værksteder i Bangkok eller i Pattaya som kan anbefales? og hvad ca. prisen for en skærm reparation er?. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 24/12-2015 03:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Thomas72 skrev: Min gamle smart phone var stået af og planen var at købe en ny. Men en kammerat forærede mig en 1½ gammel Samsung Windows phone, som han havde liggende og den fungerer glimerende efter min behov. Den har dog nogle skader på skærmen, en revne og nogle ridser. Derfor har Jeg tænkt på at få skærmen repareret i Thailand, når Jeg rejser derned om en god måneds tid. Jeg vil høre om der er nogle butikker/værksteder i Bangkok eller i Pattaya som kan anbefales? og hvad ca. prisen for en skærm reparation er?. det kan du få mange steder men det koster vist lidt når det er en trykfølsom skærm....på en Samsung 3 s var en ny billigere der er et par år siden så måske det har ændret sig.... |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 24/12-2015 06:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Thomas72 skrev: Min gamle smart phone var stået af og planen var at købe en ny. Men en kammerat forærede mig en 1½ gammel Samsung Windows phone, som han havde liggende og den fungerer glimerende efter min behov. Den har dog nogle skader på skærmen, en revne og nogle ridser. Derfor har Jeg tænkt på at få skærmen repareret i Thailand, når Jeg rejser derned om en god måneds tid. Jeg vil høre om der er nogle butikker/værksteder i Bangkok eller i Pattaya som kan anbefales? og hvad ca. prisen for en skærm reparation er?. En gammel mobil tror sku ikke det kan betale sig at ofre på den,men selvfølgelig op til dig.Men i Juli da havde jeg en Smartphone med herned til min kone så den skulle laves om til Thai sprog vi gik i Bigc alle de sælgere og reparetører der har lejet sig ind der, fandt vi så en 300 Baht og hun ville fikse det, vi kunne komme tilbage om en halv time,det gjorde vi så og gik. min kone havde en veninde til at hjælpe med at sætte den op,men hun fandt ud af det ikke var lavet rigtigt vi gik så tilbage og sagde det som det var.Det vidste "reparetøren"da godt men vi kunne lige give 300 mere og hun ville fikse det,mit blodtryk tror jeg ikke nogen maskine kunne måle da hun havde sagt det og vi gik.Så derfor tror jeg bare du skal glemme alt om at få den lavet.Alle de der mener at kan og vil kan bare ikke noget alligevel.Og kan de noget snyder de sku bare folk. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.