Se indlæg|
Stickmanweekly
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/12-2015 15:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Compartmentalising Your Life "Kai Tak Rules, said the Englishman in the bungalow next to mine who I had struck up a friendship with. I'd just flown in from New Zealand and he'd just flown in from Hong Kong. I had no idea what Kai Tak Rules meant. What happens on tour, stays on tour, he explained. He was in Thailand for a weekend of fun and his wife in Hong Kong would never be told what the boys got up to. We hung out a few nights and he kept reiterating the same thing to me over and over again, In Asia you've got to compartmentalise your life." ![]() http://www.stickm...estyle.htm Quote of the week comes from a reader, “I remember when "the Land of Smiles" was reality and not just a TAT slogan.” |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 15/12-2015 12:50
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
For dem som ikke er klar over hvad Kai Tak er, saa er det den tidligere lufthavn i Hong Kong. Jeg linker nedenfor til 3 boeger som hedder "Hardship Posting" som efter min mening er et must hvis man sidder og keder sig i en lufthavn eller paa et fly. Det undrer mig at Stickman naevner Bangkok for ifoelge Hardship Posting var det hurtigere at komme til Manila for en fraek weekend. Her er et eksempel. En expat fra Hong Kong lander i Manila en fredag aften og har utrolig travlt med at opsoege det fraekke saa han sniger sig uden om immigration. (Det kunne aabenbart lade sig goere tidligere). Da han skal tilbage soendag eftermiddag kigger immigrations officeren i hans pas, undrer sig lidt og finder et stempel og stempler passet og siger "Now you are in", finder et andet stempel, stempler i passet og siger "Now you are out". [url] http://www.amazon...0957870906 [/url] Som sagt faa fat i de 3 boeger, de er ikke kedelige. Skal naevnes de er meget svaere at faa fat paa. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.