Se indlæg
 Udskriv debat
Pris på flybilletter og olien falder i 2016.
vandango

http://finans.dk/...ctxref=ext

Girobank
Lad os nu se, det er jo kun en spåmand, der udtaler sig.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Thomas72
Girobank skrev:

Præcis, i midten af nov. købte Jeg min billet med Luftwaffe fra Aalborg via Frankfurt til 4830 kr. 19t 15m ud den 25/1 og 18t 20m den 7/3.
I dag koster samme billet 5359 kr. og Jeg tror ikke på den vil falde igen, ihvertfald ikke til den pris som Jeg fik den til.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Thaidreamer
Thomas72 skrev:

Girobank skrev:

Præcis, i midten af nov. købte Jeg min billet med Luftwaffe fra Aalborg via Frankfurt til 4830 kr. 19t 15m ud den 25/1 og 18t 20m den 7/3.
I dag koster samme billet 5359 kr. og Jeg tror ikke på den vil falde igen, ihvertfald ikke til den pris som Jeg fik den til.

19 timer er sgu da osse laaang tid

Thomas72
Thaidreamer skrev:

Thomas72 skrev:

Girobank skrev:

19 timer er sgu da osse laaang tid

Nu har Jeg lige været inde på momondo og søgt på de samme datoer og fundet den med korteste rejsetid som er 14 t ud og 15t 10m hjem. Det er med Thai med tilkobling med SAS fra ALL til CPH til i øjeblikket 7789 kr.
Jeg har lavet en lille beregning på pris og tid. Som det ser ud nu sparer Jeg 2959 kr. ift. SAS/Thai, men har en længere rejsetid på 8,413 timer når man regner begge veje med, ift. SAS/Thai.
Men når Jeg dividerer prisforskellen med forskellen af den samlet rejsetid, giver det 351,72 kr. skattefrit pr. time og hvor mange arbejdsgivere vil betale så høj en timeløn, for at stå med hænderne i lommen? - Sådan ser Jeg på det.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Spring til debat: