Se indlæg
 Udskriv debat
Stickmanweekly - Is It Worth 5,000 Baht?
JohnBKK
Is It Worth 5,000 Baht?

"In Bangkok, 5,000 baht gets you a memorable dinner for 2 at one of the city's best restaurants. 5,000 baht will also get you a return air ticket to many neighbouring countries. In fact, 5,000 baht is more than most Thais - and even some foreigners - pay per month for rent. And 5,000 baht will get you a (very) short time with a Bangkok gogo dancer."

www.stickmanbangkok.com/images/Soi-Cowboy-2012-A.jpg

http://www.stickm...argain.htm

Quote of the week comes from a friend, "Reality becomes distorted due to not living in a real world." I'm not sure whether his quote refers to expats in Thailand or those of us in the West!

Mc laren
tak johnsti undskyld johnbkkLOL LOL

hugoboerge
Denne link dukkede op, maaske fra Stickman. Bortset fra det saa er der maaske materiale her som Kim Ludvigsen kan bruge til den uartige del af hans website ?

http://www.redlig...ngkok.com/

JohnBKK
Dvs. en pæn mand som Kim Ludwigsen der såvidt jeg forstår ikke frekventerer den del af hvad Thailand tilbyder, skal fremstå som guide til det?

Utroligt.. Det kan da blive for smart i ens iver for at være "ekspert" i Thai-forhold.

Hammer

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Dvs. en pæn mand som Kim Ludwigsen der såvidt jeg forstår ikke frekventerer den del af hvad Thailand tilbyder, skal fremstå som guide til det?

Utroligt.. Det kan da blive for smart i ens iver for at være "ekspert" i Thai-forhold.

Hammer

JohnBKK saa har du ikke fulgt rigtigt med. Men der var en traad hvor Kim Ludvigsen soegte oplysninger om det uartige liv, det var trediehaands oplysninger. Ikke personlige oplevelser.

Jeg har en god bekendt som altid siger "jeg har hoert at" om han saa beskriver egne oplevelser eller det virkelig er noget at "han har hoert".

Boes
5000 THB - WTF - can be worth it - cheap charlies ....Pfft
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

vandango
Koster en beerbar pige stadig 1000 baht plus 300 til baren? (255,71 kr.)

moerk5002
vandango skrev:

Du har været i forhold for længe Vandango....... Du kan være heldig at få en short time for den pris.... Men generelt skal du af med minimum 1500 nu plus en barfine som varierer fra 300-800......!!! De fleste vil have 2000 og opefter.....

Ja ikke sjovt for en fattig single...... Angry

vandango
moerk5002 skrev:

vandango skrev:

Du har været i forhold for længe Vandango....... Du kan være heldig at få en short time for den pris.... Men generelt skal du af med minimum 1500 nu plus en barfine som varierer fra 300-800......!!! De fleste vil have 2000 og opefter.....

Ja ikke sjovt for en fattig single...... Angry

Ja gud ske lov at jeg har fundet mig til rette i Thailand..
Skal vist også helt tilbage til 2010, hvor jeg barfinede en eller to damer.
Ryger på sygedagpenge fra i morgen, så under alle omstændigheder er det slut for mit vedkommende.

JohnBKK
** There is no weekly column on December 6th **
The next weekly column will be December 13th

http://www.stickm...

Spring til debat: