Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af mobiltelefon i Thailand
Hanuman
Jeg overvejer at købe en mobiltelefon i Thailand, og vil gerne have installeret dansk sprogpakke i den. Men mærket markedsføres ikke i Danmark. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre alligevel? Enten i DK eller Thailand?Shock

pdrhan
Hmm lidt svært at finde ud af og forklare dig når ikke du skriver eksakt hviken mobil tlf og modelnr der er tale om.....Angry
Kom med lidt mere info - så må vi se på det!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

skytte
Jeg købte en Nokia 6630 i december 05 12000bath og jeg fik Dansk tastatur hos "Chronograph" i istedgade i Thailand kunne jeg ikke få det
Henrik

Hanuman
Modellen hedder: Innostream A20, men i Thailand er den også kendt som I-Mobile i3200
(
http://www.gsmare...0-1222.php
)... Har snakket med Chonograph, de kan ikke ordne den.

Hejsa
jeg lavede din henvisning om til et link
bamsen
Redigeret af d. 18/03-2006 19:28

pdrhan
Hmm - da det ikke er en model der forhandles eller er kendt herhjemme kan det nok ikke lade sig gøre - jeg ville dog lige checke med de utallige mobil "pits" der er ude i MBK center på 3 og 4 sal , i BKK - hvis DK softvare findes til telefoner findes det derovre , men hvorfor dog købe en telefon UDEN bluetooth??? Og der er jo som std engelsk menu i den - det er da til at finde ud af.....så kan du jo glæde dig over når du kommer hjem med den at der er ikke så mange , måske slt ingen , der har sådan een herhjemme!CoolCool

Hvis jeg var dig ville jeg købe en Samsung D600E ......Fed fon!Grin
Redigeret af pdrhan d. 18/03-2006 19:56

Hanuman
Tak for din hjælp Grin Jeg tjekker i MBK

Hanuman
Forresten, hvad er det der er praktisk ved at have BlueTooth?

pdrhan
Hanuman skrev:
Forresten, hvad er det der er praktisk ved at have BlueTooth?

Bluetooth er tråløs overførsel af ALT , headset etc etc uden de irriterende ledninger! KANON praktisk når man kører bil til eks....overførsel af filer til pc osv osv

Hanuman
Kan man ikke overføre filer til pc via infrarød? :S Der er desuden et memorycard i Grin Så ka' sagtens overføre til/fra pc de få gange det bliver nødvendigt Grin

pdrhan
Hanuman skrev:
Kan man ikke overføre filer til pc via infrarød? :S Der er desuden et memorycard i Grin Så ka' sagtens overføre til/fra pc de få gange det bliver nødvendigt Grin

Jo det kan du godt - går dog afsindigt langsomt....men hvis du syntes telefonen er cool så køb den , vær bare opmærksom på at den sikkert ikke kan repareres i DK hvis der sker noget med den...så er der sgu langt til BKK for at få den lavet! Hvad koster den?

Hanuman
Den koster 8900 baht... Har tjekket prisen i Tyskland og andre europæiske lande, og der ligger den til ca. 4500 kr... En enorm besparelse...

pdrhan
Hanuman skrev:
Den koster 8900 baht... Har tjekket prisen i Tyskland og andre europæiske lande, og der ligger den til ca. 4500 kr... En enorm besparelse...

Ok - ja det må man da sige....hvis du køber den så bare husk det med rep og garanti er kun i TH.....held og lykke med den!

Hanuman
Det skal jeg huske Grin Tak skal du have...
One night in Bangkok and the world's your oyster...

pdrhan
Hvad med denneher:
I-Mobile 900
Mobile phone
• MP3 ringtone
• 3 mega pixels camera
• VDO clip
• Bluetooth
• TFT display 262,000 color
• Support mini SD card
• Down 2,180 baht
• Installments interest rate 1%, 12 months, 814 baht per month

10,900.00 Baht
[img]http://www.citronik.dk/userimg/06-03-18/42/631506_big.png[/img] is not a valid Image.
Redigeret af pdrhan d. 18/03-2006 20:52

Hanuman
Den må jeg have overset... Den kan helt sikkert bedre betale sig... Endnu engang tusinde tak for din hjælpPfft

skytte
pdrhan! I-Mobile 900 ser lækker ud, men den vil der vel også have et problem hvis den skal have Dansk tastatur? Som spørgsmålet gik på
HenrikWink

Hanuman
Hvis bare jeg kan få den til at skrive dansk er tastaturet irrelevant for mig... Jeg kan vel finde et engelsk i Thailand - det er nok til migSmile

pdrhan
Hanuman skrev:
Hvis bare jeg kan få den til at skrive dansk er tastaturet irrelevant for mig... Jeg kan vel finde et engelsk i Thailand - det er nok til migSmile

Selvfølgelig kan den skrive dansk i sms , det er bare at slå T9 ordbogen fra ,
tastaturet på telefonen burde være med de "normale" bogstaver , har dog set nogle hvor der både er normale og thai på - på samme tid! , men check dem ud dernede og gør udtrykkelig opmærksom på at telefonen skal være med normalt tastatur og engelsk menu , så er det bare at slå T9 ordbogen fra og så er du kørende.....

Hanuman
Ja, og når disse krav er opfyldt vil jeg undersøge mulighederne for dansk menu og T9-ordbog, i alle MBK's mobil pits..Grin

Hejsa Hanuman
Hvis du skal til pattaya så gå ind i BIG C 1 sal der er en del butikker som sælger telefoner,
ved soi 2

http://www.bigc.c...?StoreID=5

Der er de gode til at lave telefoner om, ligesom de
er i mbk i bangkok.
Jeg har selv fået lavet telefoner om begge steder,til dansk
bamsen
Redigeret af d. 19/03-2006 11:42

Spring til debat: