Se indlæg|
SPAR 100.000 BHT, PÅ NÆSTEN NY BIL
|
|
| Nero |
Lagt på d. 18/11-2015 07:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Min nabo i Jomtien, (svensk) købte i marts i år (2015) en Nissan Almera 1,2 E. CVT som han gav 489.000 Bht. for. Den er silver grey, har aut gear.og kun kørt 4.000 km. Den kører stadig på røde plader. Han har fortrudt købet og vil tilbage til en 4-hjuls trækker, som han havde tidl. Manden er 78 år, kører pænt og bilen står i perfekt stand. Den kan ses her hos autoriseret Nissan forhandler, hvor han iøvrigt også har købt den. Den står med nypris idag til 502.000 bht.. Se Nissans hjemmeside her. http://www.nissan...lmera.aspx Han er villig til at sælge den for 389.000 bht. Et rent røverkøb!!! Til orientering, jeg har absolut ingen økonomiske interesser i bilsalget. Jeg hjælper ham kun med at lægge den ind i tråden her. Og interesserede, vil blive connectet direkte til svenskeren. Jeg har ingen billeder. Men det kan vel arrangeres, hvis interesserede sender deres mail adresse. Redigeret af Nero d. 18/11-2015 07:42 |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 18/11-2015 08:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Nero skrev: Min nabo i Jomtien, (svensk) købte i marts i år (2015) en Nissan Almera 1,2 E. CVT som han gav 489.000 Bht. for. Den er silver grey, har aut gear.og kun kørt 4.000 km. Den kører stadig på røde plader. Han har fortrudt købet og vil tilbage til en 4-hjuls trækker, som han havde tidl. Manden er 78 år, kører pænt og bilen står i perfekt stand. Den kan ses her hos autoriseret Nissan forhandler, hvor han iøvrigt også har købt den. Den står med nypris idag til 502.000 bht.. Se Nissans hjemmeside her. http://www.nissan...lmera.aspx Han er villig til at sælge den for 389.000 bht. Et rent røverkøb!!! Til orientering, jeg har absolut ingen økonomiske interesser i bilsalget. Jeg hjælper ham kun med at lægge den ind i tråden her. Og interesserede, vil blive connectet direkte til svenskeren. Jeg har ingen billeder. Men det kan vel arrangeres, hvis interesserede sender deres mail adresse. godt tilbud..... |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 18/11-2015 08:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Lige en rettelse.... Farven er REN SILVER!!! Ikke Silver Grey, som jeg skrev. Beklager. |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 18/11-2015 10:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Til dem som ikke kender CVT CVT gear er elastik gear. Ligesom i en DAF,, dem som kan huske dem... det virker af helvede til, hvis man er vandt til automat gear. Men ok man kommer da fremad, selvom det går langsom. Træder man speederen i bund pisker den op i omdrejninger men der sker ikke ret meget.. når man så slækker lidt på speederen begynder den at accelerere. Men ok har man ikke behov for en hurtig overhaling, fræk start osv.. så virker det jo. Købte selv en Mitzu med cvt, det sker aldrig igen |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 19/11-2015 02:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
lek skrev: ....Til dem som ikke kender CVT CVT gear er elastik gear. Ligesom i en DAF,, dem som kan huske dem... det virker af helvede til, hvis man er vandt til automat gear. Men ok man kommer da fremad, selvom det går langsom. Træder man speederen i bund pisker den op i omdrejninger men der sker ikke ret meget.. når man så slækker lidt på speederen begynder den at accelerere. Men ok har man ikke behov for en hurtig overhaling, fræk start osv.. så virker det jo. Købte selv en Mitzu med cvt, det sker aldrig igen ja tak havde kortvarigt en Volvo 340-360 hvis jeg husker rigtigt i mine unge dage den eneste der imponerede var at den kunne bakke i tophastighed men den bliver svær at styre..... |
|
|
|
| lek |
Lagt på d. 19/11-2015 05:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 299 |
Og bemærk det er en 3 cyl - 1,2 motor i en forholdsvis stor bil. De lover godtnok den kan køre op til 20 km / l. men så må min mitzu 1,6 køre mindst 22 / l. ![]() Vi var på tur.. 1400 km lidt rundt i Thailand og på flad vej fulgte Almera,en fint nok med, men en lille bakke så pustede de 3 små hyp-heste slemt. Og Almeraen brugte for 300,- mere i brændstof. Ok når man vænner sig til CVT gearet, bliver den mere økonomisk, men ellers brænder den en masse bencin af til ingenting. Så selvom det er en rimelig billig bil.. Bør man nok lige overveje det en ekstra gang. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.