Se indlæg|
el cykler
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/11-2015 17:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Skulle der være nogle der ved om man kan købe gode el cykler i pattaya, og hvis der er, hvad ligger prisen så i?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 12/11-2015 17:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
I din tidligere tråd om selvsamme emme fik jeg desværre ikke svaret men du kan prøve dette selskab. Bagon 245/9-10 Moo 9, Nongprue, Banglamung, Chonburi 20150 Tlf 038 414018-9 www.bagonthai.com De har mange forskellige... Jeg mener enda at jeg har set elcykler i BigC. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 12/11-2015 19:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Kender godt det sted, de bare ikke noget værd, lidt ligesom en velo solex. Men du skriver jeg har lavet en anden tråd om el cykler, har prøvet at søge på den, men kan ikke finde den. Det kan godt være jeg har spurgt om almindelige cykler, men mener ikke jeg har lavet en tråd om el cykler. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 12/11-2015 19:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Beklager det var ikke dig der startede den gamle tråd - du kom blot ind på elcykler i tråden og at de ikke var de samme som i Dk. Men nu gav jeg dig en ide hvor du kan få men de er så ikke gode nok. Har ikke været på stedet så kunne kun smide website videre.. Held og lykke. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.