Se indlæg|
Demonstrationer mod premierministeren i Thailand
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/03-2006 04:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Titusinder demonstrerede tirsdag i Bangkok for at presse Thailands premierminister, Thaksin Shinawatra, til at gå af. Thailands premierminister, Thaksin Shinawatra, er en presset mand disse dage. Mange tusinde demonstranter marcherede tirsdag morgen til premierministerens embedsbolig i Bangkok. De truer med at omringe boligen, indtil Thaksin går af. Hele Bangkoks politistyrke var på plads for at holde styr på demonstrationen, der kan udløse en undtagelsestilstand, hvis den bliver voldelig. Politiet vurderede, at 40.000 var mødt op for at vise deres utilfredshed. De omfattende protester mod Thaksin fik næring, efter at slægtninge til ham i begyndelsen af januar i år solgte deres andel i telekommunikationskoncernen Shin Corp. for et skattefrit beløb på næsten to milliarder dollar. /ritzau/Reuters - 1:49 - 14. mar. 2006 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 28/03-2006 08:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
min kæreste skal i dag til demonstration mod taksin sammen med sin søster og en veninde. de gør kun dette fordi de pænt bliver betalt 500 bath pr. person. er dette en bedre måde at køre et demokrati på end den taksin gør ved at betale 500 bath pr. stemme. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2006 09:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja det er sgu utroligt at man kun kan få folk med ved at betale dem Men sådan fungerer demokratiet åbenbart i thailand Men hvis en gav mig 500 kr så røg jeg sgu også med til demostration Jeg er til salgHAHAHAHA bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 28/03-2006 09:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Når man kan købes for små 500 THB til at demonstrere, så viser det jo bare at disse købte mennesker ikke har opfundet den dybe tallerken, det plejer som regel at være bønder med 5 års skolegang eller mindre. VÅGN DA FOR HELVEDE OP !!! Suk............................... ![]() Det lyder til at Bamsen også har en meget lille skolegang
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 28/03-2006 10:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
vågn da for h..... selv op suk. her taler vi om en med 9 års skolegang men som ikke ved en skid om hvad der foregår i dette uoplyste cencureret land hvor man åbenbart kun kan samle folk eller stemmer ved at betale for det. hun ved overhoveder ikke hvad Taksin har gjort galt og det tror jeg desværre kun at under 5% af befolkningen ved. men vi kan jo så prøve at kigge på hvor mange procent af befolkningen der er fra landet "altså sådan nogle som vores kærester" uuddannet bonderøve der ikke ved en skid om noget og åbenbart aldrig kommert til det, hvis man skal tolke suks indlæg. det der godt kan undre mig er at der kun kan samles 100.000 mennesker i en by med over 10.000.000 indbyggere så er spørgsmålet jo hvor mange er imod Taksin i thailand. ved demonstrationer i DK kan der stilles med over 100.000 uden at betale for at folk møder op. jeg tror simpelt hen ikke folk i thailand ved hvad Taksin har gjort pga. cencur. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2006 12:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser suk Ja jeg har sgu kun 6½ års skolegang,ja så blev jeg smidt ud Men jeg har klaret det fint ![]() Det eneste jeg mangler nu er en lejlighed, men ellers kan jeg ikke klage,nu har vi jo fået varme og solen skinner så dejligt idag og vi har 17 grader Ja dk er dejlig om sommeren bamsen Det var da vist lige før det blev en roman |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.