Se indlæg
 Udskriv debat
Imobile IQ big2 smartphone 5"
jh
Hej jeg har købt en smartphone Imobile IQ big2 i Thailand sidst jeg var der,købte den pga den store batteri 4000 mpa.Men jeg kan ikke få bluetoot til at virke på den,den vil ikke finde noget af det jeg sætter den til at søge efter.Er der en herinde der har en god ide eller den vil bare ikke virke sammen med det vi har herhjemme.Skal afsted i December igen der er jo 1 års garanti på den,er købt i BigC.Men nogle gode ideer er velkomne.

hugoboerge
jh skrev:

Hej jeg har købt en smartphone Imobile IQ big2 i Thailand sidst jeg var der,købte den pga den store batteri 4000 mpa.Men jeg kan ikke få bluetoot til at virke på den,den vil ikke finde noget af det jeg sætter den til at søge efter.Er der en herinde der har en god ide eller den vil bare ikke virke sammen med det vi har herhjemme.Skal afsted i December igen der er jo 1 års garanti på den,er købt i BigC.Men nogle gode ideer er velkomne.

Det ville vaere rart at faa at vide. Er det samme O/S som iPhone ? for jeg kan heller ikke faa iPhone bluetooth til at snakke sammen med alle de andre.

JohnBKK
Jeg er jo udnævnt til Prof. i Google, så kig her:

http://www.siamph...q_big2.htm

vandango
Jeg har en i-mobile IQ 9.2.

Den er parret med et par høretelefoner samt en tablet, der var ingen problemer med at finde enhederne.

Er faktisk blevet ret imponeret over bluetooth, især rækkevidden på høretelefonerne., og antal mure (danske) imellem enhederne.

Anonym Bruger
hugoboerge skrev:

Det ville vaere rart at faa at vide. Er det samme O/S som iPhone ? for jeg kan heller ikke faa iPhone bluetooth til at snakke sammen med alle de andre.

Nej naturligvis er det ikke samme OS da iphone bruger IOS og det kan ingen andre producenter bruge.

vandango
JohnBKK skrev:

Jeg er jo udnævnt til Prof. i Google, så kig her:

http://www.siamph...q_big2.htm

Men du mangler stadig at skrive dit professor meisterwerk Google speziale, du linkede til en side på thailandsk i stedet for at linke til den engelske version. Pfft

[img]http://www.itrainwebacademy.com/_/rsrc/1353549429876/home/Icon_WebAcademy_OnlineProfessional.png[/img] is not a valid Image.
Redigeret af vandango d. 08/09-2015 15:46

JohnBKK
Uha, Ph. v. B. - har møj´ å´lær´endnu, hihi..

Jeg har en Nokia 1200 - er der mon Blueteeth på den?

Wink

GAMBIT
JH, har du sikret dig at Bluetooth er aktiveret på emnet som du forsøger at oprette B-forbindelse til ?Hehe-guy

Ellers er der nok noget i vejen med softwaren i telefonen, og desværre for den slags telefoner skal man ikke regne med at der kommer software opdateringer.
Redigeret af GAMBIT d. 08/09-2015 15:59

GAMBIT
JohnBKK, nej den har ikke blåtand, men du har skærmfarverne sort og blå samt lommelygte funktion!

Så kan du lyse den sovende security i ansigtet og se om han er i live Smile

http://www.gsmare...0-1976.php
Redigeret af GAMBIT d. 08/09-2015 16:14

jh
GAMBIT skrev:

JH, har du sikret dig at Bluetooth er aktiveret på emnet som du forsøger at oprette B-forbindelse til ?Hehe-guy

Ellers er der nok noget i vejen med softwaren i telefonen, og desværre for den slags telefoner skal man ikke regne med at der kommer software opdateringer.

Jo det har slået til på de ting jeg har prøvet og bluetoot virker perfekt på disse enheder
Denne tlf er en ny model der var kommet men de kan få den tilbage igen i December.Hva med jer der bor dernede er det et problem når man kommer tilbage med sådan noget,bliver den sendt til rep eller men får en ny tlf eller pengene tilbage.Er købt i BigC.

vandango
Hvad med i stedet, at lade de andre enheder finde mobilen og ikke omvendt?

jh
vandango skrev:

Hvad med i stedet, at lade de andre enheder finde mobilen og ikke omvendt?

Det har jeg da prøvet men ingen respons.

hugoboerge
jh skrev:

GAMBIT skrev:

Jo det har slået til på de ting jeg har prøvet og bluetoot virker perfekt på disse enheder
Denne tlf er en ny model der var kommet men de kan få den tilbage igen i December.Hva med jer der bor dernede er det et problem når man kommer tilbage med sådan noget,bliver den sendt til rep eller men får en ny tlf eller pengene tilbage.Er købt i BigC.

jh - min kone koebte en AIS mobil hos Wizard et eller andet men som er AIS og forretningen laa i BigC.

Efter en uge fungerede funktionen opkald og modtagne kald ikke. Mobilen roeg tilbage men de ville ikke give en ny selv om den var under garanti. Nej den skulle paa vaerksted. Konen fik lovning paa een uge og atter en uge og atter en uge og igen en uge. Der gik 2 maaneder.

Det jeg kan forestille mig er at de har blot stillet den til funktionen "factory reset" - rigtig daarlig service og i princippet det er hvad man kan forvente her iThailand.

Men proev at stille din telefon til "factory reset" - jeg mener ikke du mister dine kontakter men der maa komme en advarsel i det oejeblik du forsoeger.

jh
hugoboerge skrev:

jh skrev:

GAMBIT skrev:

jh - min kone koebte en AIS mobil hos Wizard et eller andet men som er AIS og forretningen laa i BigC.

Efter en uge fungerede funktionen opkald og modtagne kald ikke. Mobilen roeg tilbage men de ville ikke give en ny selv om den var under garanti. Nej den skulle paa vaerksted. Konen fik lovning paa een uge og atter en uge og atter en uge og igen en uge. Der gik 2 maaneder.

Det jeg kan forestille mig er at de har blot stillet den til funktionen "factory reset" - rigtig daarlig service og i princippet det er hvad man kan forvente her iThailand.

Men proev at stille din telefon til "factory reset" - jeg mener ikke du mister dine kontakter men der maa komme en advarsel i det oejeblik du forsoeger.

Det vil jeg da lige prøve men der er lige lidt der skal gøres inden den sletter også kontakter billeder og osv har jeg lige læst på nettet.Ang BigC sælger de selv mobiler men i Pty er der et sted hvor flere tlf sælgere er samlet.De har ikke noget med BigC at gøre de er blot lejet ind i samme bygning.Dem gider jeg heller ikke de kan og kan så når de gjort noget virker det sku ikke alligevel,i can fixe that for 300 Baht selv om de fik det sidste gang man var der med problemet.

jh
TomDK skrev:

hugoboerge skrev:

Nej naturligvis er det ikke samme OS da iphone bruger IOS og det kan ingen andre producenter bruge.

Jo det bruger I-mobile prøvede med en apple telefon i går og der var fangst da jeg søgte på bluetoot,sært de ligger den den slags i sådan en mobil telefon.

Spring til debat: