Se indlæg|
Norwegian.. ØV !!
|
|
| Wangtan |
Lagt på d. 30/08-2015 09:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Goodmornings derude... Eftersom vi skal akut til Bangkok i November, begyndte jeg at søge efter billetter til La Familia. Ud 15/11 og hjem 23/11..ikke mange dage da det er en lidt akut tur. Ok tænkte jeg, det må være Norwegian som er billigst og bedst..Wupti..3400kr t/r per persona uden mad og drikke og kufferter..jeg købte. Så kan jeg godt se at min kone sidder og smiler skadefro, så vidste jeg at hun havde fundet noget bedre.... Thai Air , samme dage....4050kr på Momondo, ...argghhhhh NEDTUR !! Morale : koldt vand i blodet og tjek alle priser FØR man booker med Nor-WORST-gian . Total nedtur, men ok jeg lærte noget. |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 30/08-2015 09:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Godmorgen. Hvis du oven i billetprisen på 3.400 køber Norwegians pakke med kuffert, mad og sædevalg til kr. 500,00 er du da stadig under prisen på Thai Air. Så er det spørgsmålet om ikke servicen på Thai Air er bedre. Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 30/08-2015 11:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Nu er de 500kr pr strækning så det er 1000kr på en retur, så det er faktisk 300kr dyrere for en retur med norwegian. Også er det kun 20kg bagage mod 30 med thai. Plus at alt i flyet koster Kassen 7$ for en øl og 4,50$ for en sodavand. https://www.norwe...Flyvninger til/fra USA og Thailand Men jeg tjekker da altid Momondo først for at se priserne ved de forskellige selskaber, også booker jeg hvis det er muligt til samme pris altid på selskabets hjemmeside. Nu har vi så med en enkelt undtagelse brugt Emirates de sidste 8 år |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 30/08-2015 12:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Det var ikke så lidt pinligt af mig, at jeg glemte de 500 kr. til returbilletten. Undskyld. Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.