Se indlæg
 Udskriv debat
Peter Taxi Service
JohnBKK
Faldt tilfældigt over dette, ser godt ud:

http://www.peterb...efault.asp

Kender ham ikke, men har bookmarked den til senere brug.

(Har i tråden om Thainess igen banket thaiboyking ned under gulvet, så lidt andet og forhåbentligt positivt er vel på sin plads)

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Faldt tilfældigt over dette, ser godt ud:

http://www.peterb...efault.asp

Kender ham ikke, men har bookmarked den til senere brug.

(Har i tråden om Thainess igen banket thaiboyking ned under gulvet, så lidt andet og forhåbentligt positivt er vel på sin plads)

Rart at se en mand med initiativ.

vandango
Hvis han hedder Peter, hedder jeg Vladimir Putin.

JohnBKK
Det er Peter Den Store..

Girobank
Vandango, hvad hedder du hustru?

er det også det du kalder hende?

Troede du vidste at så godt som alle thailændere har et andet "kaldenavn" end det der står på dåbsattesten.

Hvad kalder din familie dig,når du er i Thailand?

Vandango?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

JohnBKK
De kalder ham Phra Well-to-do Phandango von Bahtman, og de Wai´er ham uafbrudt, morgen, middag og aften.

Så jeg vil tro at den ærede Phandango klan vil være glade for en tur med Peter´s taxi, lidt dyr, men der er WiFi, måske endda en mini-bar, med Cola til Phra W.P. v. B. nu han ikke drikker alkohol længere..

Tuttelu Tralla

jh
Om han heder det ene eller andet er ligegyldig for mig,jeg kører ikke den slags dyre taxi. Vi kører helst med samme mand hver gang og han ligger vel 500 baht under for en tur Pattaya-Bangkok og han kører Toyota Corolla,når jeg ankommer til Los henter fruen mig i lufthavn fra Pty dette kaldes dobbelttur den koster 1700 baht. Sådan en tur mener jeg den type taxi som omtalt koster 2500-3000 baht. Man er jo Jyde

vandango
Girobank skrev:

Vandango, hvad hedder du hustru?

er det også det du kalder hende?

Troede du vidste at så godt som alle thailændere har et andet "kaldenavn" end det der står på dåbsattesten.

Hvad kalder din familie dig,når du er i Thailand?

Vandango?

Uh det er alt for kompliceret, bare der ikke er nogen der kalder mig for farang, så er jeg glad.

Hvis man søger på google (JohnBKK der googlemeister) finder man faktisk en pæn omtale omkring hans ydelser.

Spring til debat: