Se indlæg
 Udskriv debat
Et paradis for danske mænd
JohnBKK
Udmærket blog for nye rejsende:

"Jeg havde i går besøg af et par kammerater hvoraf den ene til dagligt arbejder i udlandet. Han var derfor hjemme på besøg i det danske. Han berettede i forbindelse med aften om oplevelserne fra en ferietur til thailand tilbage i januar måned. En ferietur som lød lidt som 14 dage i paradis."

https://pikstorme...for-maend/

poulditlev
jeg tror det er længe siden man kunne leje en dame for 250 kr. pr. uge det er nærmere pr. dag

Kim Ludvigsen
Den er skrevet i 2011, men selv dengang kostede det da vist mere end 250 kroner om ugen.

600 kroner om ugen for et værelse med fuld forplejning og en høj bolig standard lyder heller ikke helt realistisk.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
birkedhoj
Hold da kæft for noget lort.
Flyver PE med THAI altid

Girobank
Birkethøj, ganske enig, en gang lort , er det sådan danske mænd opfører sig i Thailand?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

hugoboerge
Baron von Muenchhausen har vist vaeret paa spil her.

JohnBKK
LOL LOL Rolll

maik
Efter at have læst den blog kan jeg vist godt konstatere, jeg ikke er den eneste der skriver fiktion. Selv i 2011 var de priser helt hen i vejret...
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
vandango
Løgn og latin fra ende til anden.
Har læst meget bullshit på nettet, dette er helt og aldeles opdigtet.
Der findes mange sørgelige stakler på internettet.

JohnBKK burde være klogere end at linke til sådanne en luftballon.

JohnBKK
Jeg synes det var sådan en kedelig mandag sidst i juli, så hvorfor ikke komme med noget underholdning?

"Slap a´, dont wolly"

Sunflower

Thomas72
poulditlev skrev:

jeg tror det er længe siden man kunne leje en dame for 250 kr. pr. uge det er nærmere pr. dag

1000 til 1500 baht for en barpige er det normale leje og 2000 til 3000+ baht hvis hun arbejder på en go go bar og priserne er endnu højere i BKK og på Phuket. Har læst et sted pigerne tager op til 5000 baht for LT især de go go bare hvor der komme japanere.
Russerne skal være endnu dyrere, snakkede med en dansker i PTY i '11 og han fortale at han gav 10.000 baht for ST.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

vandango
1000 baht til pigen og 300 bath til baren, har aldrig oplevet at skulle betale andet.
Og hvis du er sød ved hende, har en god hyggeine og ikke hænger i skrævet hele tiden, tager hun først afsted om eftermiddagen, så hun lige kan nå hjem og skifte, inden hun møder ind på en ny arbejdsdag.

JohnBKK
1000 og 200 på Phuket for mange år siden, det var lige dyrt nok syntes jeg, så jeg fandt ud af hvornår de havde en fridag og så scorede jeg dem på Banana, Tiger og Safari i Patong eller Easy Rider, Kata.

Yep, Cheap Charlie var man, men en rigtig hansum man så de var da glade for lidt sjov.

vandango
Har du helt droppet pigerne idag?
Nu bliver jeg da lidt trist til mode? Frown

JohnBKK
Ja, jeg lever i cølibat nu og kommer hver dag i et tempel her i forstaden, det var på tide at slutte alt det hor og skørlevned.

Angel

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Jeg synes det var sådan en kedelig mandag sidst i juli, så hvorfor ikke komme med noget underholdning?

"Slap a´, dont wolly"

Sunflower

Helt rigtigt, vejret har vaeret lidt trist og underligt i dag.

JohnBKK
Vi venter på et ordentligt knald og en skylle vand, det stinker nede fra den Soi..

Mc laren
op til pigen jo mere dum og grim jo mere bahtBVDr

JohnBKK
Jeg lærte en del af mine to legekammerater, Silvio (Italy man) og Neehom - de fik det gratis næsten hver gang, de var grove. Betalte da som regel til de dejlige piger, frisk fra farmen tit, de var sgu´søde dengang, ren GF Experience.

PS: Inden folk forarget ryger til tasterne så vil jeg lige sige at det altså var noget mere festligt og fornøjeligt dengang. En stadig strøm af nye piger som heldigvis tit og ofte kun var i barerne 2-3 uger, og så var de købt ud og i fast forhold. Noget bedre end at de efter 6-8 uger i en bar blev vænnet til forrretningen, sprutten og måske også tobakken, og sandelig også de relativt gode penge der kunne tjenes.
Redigeret af JohnBKK d. 20/07-2015 21:49

Spring til debat: