Se indlæg
 Udskriv debat
Lazada Thailand.
hugoboerge
Gad vide om andre som bor her i Thailand bliver udsat for det samme.

Det drejer sig om pop-ups fra Lazada.

Hvis f.eks. jeg er inde paa Ebay bliver det meste af siden "bombarderet" med tilbud fra Lazada.

Hvordan slipper man af med de irriterende pop-ups ?

GAMBIT
HB,

Det kaldes for Remarketing og det er oftest produkter som du tidligere har været inde et sted og kigge på, i dette eksempel Lazada.

Det kan du fjerne ved at slette Cookies og Cachen i din browser historik.

Udover det er irriterende, så er det hammer smart for det står og frister en til at købe produktet i et svagt øjeblik.

milex
Har du installeret ADBLOCK??

Hvis ikke så prøv - du slipper for mange irriterende reklamer.

GAMBIT
milex skrev:

Har du installeret ADBLOCK??

Hvis ikke så prøv - du slipper for mange irriterende reklamer.

rigtigt ja, det er et godt plugin. Ved dog ikke om det findes til andre browsere end Chrome ?

milex
Jeg bruger den uden problemer på Firefox.

Om den virker på IE ved jeg ikke. Men googler man findes den også til IE.

JohnBKK
Lad mig komme med en lille solstråle-positiv oplevelse fra LOS, er da lidt træt af alt det negative af og til, rigeligt er der at brokke sig over, høhø!

Har i flere år været ganske godt tilfreds med min Nokia 1200, den kan bruges til alm. samtaler og SMS, og så har den calculator og kalender, jamen hvad vil man dog mere??

Meget mere, især da jeg ved et tilfælde fandt Vivo - "Made in China" - og det betyder kvalitet nu om dage.

Smartphones kan meget mere end snak og SMS, det er næsten sekundært, så da jeg gik lidt mere i dybden med de Vivo phones, blev jeg dæl´me imponeret. Godt kamera, HiFi lyd med en DAC chip indenbords osv.

Jeg bestilte derfor en Vivo X Shot hos Lazada til COD levering, 8.891 THB - det er en "gammel" model fra 2014, så der var 40% off.

https://www.youtu...tYISfxCCfM

Levering ville være 5-6 dage senere, men allerede 2 dage efter ringede Kerry Logistics at nu var de her. Ned i lobbyen, skrive under, tjekke pakke, betale, alt i orden, så jeg er en meget tilfreds Lazada kunde, tip-top service og levering.

Oplevede ingen problemer med deres hjemmeside, og mulighed for engelsk sprog er der.

GAMBIT
Tillykke med evolutionen John-BKK, så kan du begynde at tage dokumenterende billeder af Bangkoks underbelly og smide dem op i din egen tråd.

Ny stickman ?

JohnBKK
Hehe, tak! Ja, nu skal de tynde, melhvide fummelfingre jo først lære det ny HiTech at kende, for s.... jeg er da imponeret over hvad de kan proppe i sådan en lille sag..

Kameraet er perfekt til lowlight og lowlife pics fra BKK´s Underbelly, blænde F1.9 - så der skal ikke meget lys til, vi får se hvad jeg finder på.

vandango
Tillykke med den.
Fed telefon med fede specs.

JohnBKK
Tak Van, ja blev da også overrasket over den, selvom det ikke er en ny model. Tror ikke Lazada har flere, der var 3 stk. tilbage da jeg havde købt og i butikkerne havde de kun "mai mii" - kender vi den? Hæhæhæ..

Den Krait 400 2,3 Ghz Quadcore CPU er bare vaks!

Cool

click
Min nokia kan både sms & ringe har man brug for mere ? Phone......
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Nej det har man ikke, og jeg erkender i mange sammenhænge at ha´grinet af folk og deres "dumbphones".

Men nu har jeg ikke i sinde at vade rundt med snotten nede i den konstant for at opdatere på Fæces Bogen, Twitter ell. andet gøgl, slet ikke, men et godt kamera og video samt HiFi lyd har jeg ikke noget imod, og så kan den jo også bruges til både SMS og telefon... håber jeg da.

Smile

Bjarne
Tjek lige, at den ER leveret med håndsving. Kinesenerne skulle jo nødigt have taget r.... på dig, så du ikke kan kalde op til telefonistinden.

Spring til debat: