Se indlæg
 Udskriv debat
brug af visa kort i danmark....
dutling68
er der nogle som ved hvad det koster at hæve fra sit thailandske visa kort i danmark..da jeg ikke har dansk konto men kun en thailandsk konto som er kasikorn..
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

TG950
din kasikorn afdeling må vide det, hvis du allerede er i DK så send dem en mail og spørg.

[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Penge-62/TG-Penge-4a.gif[/img] is not a valid Image.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

dutling68
ikke ikke indnu men mener det er ca 100 bath de tager herfra thailand per gang, men så er det vad man betaler i dk af gebyr og hvor dårlig kurs man for den danske afdeling hvor man nu hæver fra det var nu mere det jeg er ude after...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

TG950
lige nu er kursen 100 thb = 19,97 Dkr iflg. Nationalbanken og en del dårligger i danske banker, gebyr for hævning med udenlandsk kreditkort svinger en smule men regn med 40 > 50 Dkr.

brug af udenlandske kreditkort i butikker regn med + 2,75 %

( men er ikke 100 % sikker i min vurdering )
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Wangtan
Hej.
Mener det er 50kr per transaction. Det er det, vi har set med SCB Banken.

dutling68
takker for jeres svar Sunflower

krausing
Det plejer at fremgå på bankens hjemmeside i en prisliste eller lign. Etc.: https://ikanobank...ister/visa

Spring til debat: