Se indlæg|
Dansker død: Bangkok-fly måtte hastelande
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/04-2015 11:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
http://ekstrablad...de/5531553 http://www.bt.dk/...il-landing Redigeret af vandango d. 21/04-2015 11:33 |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 21/04-2015 12:06
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
75 år, på vej hjem efter ferie i dette dejlige land, datteren ved sin side. Vel en okay afslutning på livet ? R.I.P. |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 21/04-2015 12:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
man må håbe de har haft en dejlig ferie sammen. men kan ikke lade være med at tænke på at udfaldet kunne ha' gået anderledes ved mellemlanding i et andet land.. har med 17 år indenfor luftfart oplevet det et par gange og havde selv en passager engang der pludselig rejste sig op, for derefter at falde i gulvet. død på stedet, og selv om vi ydede førstehjælp og der både var læge og sygeplejerske ombord (det er der næsten altid, sjovt nok), var der intet at stille op. med de symptomer folk havde op til og under et anfald med blodprop var jeg da heller ikke selv i tvivl da jeg alt for tidligt (som 46 årig ) fik en massiv blodprop i hjertet, og priser mig idag lykkelig for at riget kunne nåes med udrykning på 16 min fra bopælen. 2 timer efter jeg selv ringede var jeg færdig opereret med udvidelse af den ene kranspulsåre.. tænker selv meget på det når jeg sætter mig ombord i flyet idag. og sørger altid lige for et check af tikketøjet op til ferien. R.I.P. omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 21/04-2015 13:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Bade-Dyr skrev: 75 år, på vej hjem efter ferie i dette dejlige land, datteren ved sin side. Vel en okay afslutning på livet ? R.I.P. Man tror ikke sine egne øjne, når man læser ovenstående.. Sikke dog noget at fyre af. Håber ikke datteren læser dette indlæg Badedyr, for du er igen uden over stregen.... VEL EN OKAY AFSLUTNING PÅ LIVET RIP denne mand, som jo kan være glad for, at ikke skal læse sådant noget forbandet sludder Badedyret. Okay afslutning gud fader bevares siger jeg bare. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/04-2015 14:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Mukke skrev: Bade-Dyr skrev: 75 år, på vej hjem efter ferie i dette dejlige land, datteren ved sin side. Vel en okay afslutning på livet ? R.I.P. Man tror ikke sine egne øjne, når man læser ovenstående.. Sikke dog noget at fyre af. Håber ikke datteren læser dette indlæg Badedyr, for du er igen uden over stregen.... VEL EN OKAY AFSLUTNING PÅ LIVET RIP denne mand, som jo kan være glad for, at ikke skal læse sådant noget forbandet sludder Badedyret. Okay afslutning gud fader bevares siger jeg bare. Jeg tror at du misforstår Badedyr lidt, og jeg må se mig enig med Badedyret her....faktisk tænke jeg det samme. Døden er uundgåelig og som regel altid sorgfuld. Men at dø i en alder af 75 år, på vej hjem fra en forhåbentlig dejlig sidste ferie og med sin kære datter ved sin side kunne ikke lyde meget bedre i mine øre, om end måske traumatiserende for datteren pga. stresset og hjælpeløsheden mange kilometer oppe i luften og alt bøvlet med at få liget hjem, hospitalsregninger osv. |
|
|
|
| OleH |
Lagt på d. 21/04-2015 14:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 458 |
Mukke skrev: Bade-Dyr skrev: 75 år, på vej hjem efter ferie i dette dejlige land, datteren ved sin side. Vel en okay afslutning på livet ? R.I.P. Man tror ikke sine egne øjne, når man læser ovenstående.. Sikke dog noget at fyre af. Håber ikke datteren læser dette indlæg Badedyr, for du er igen uden over stregen.... VEL EN OKAY AFSLUTNING PÅ LIVET RIP denne mand, som jo kan være glad for, at ikke skal læse sådant noget forbandet sludder Badedyret. Okay afslutning gud fader bevares siger jeg bare. Godt skrevet, Mukke |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 21/04-2015 15:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
De har været på ferie, forhåbentlig haft nogle kanon fede dage / uger sammen, oplevet en masse sammen, nydt hinandens selskab. Så er det hans tid til at skal herfra, og jeg tro bestemt han var glad for at datteren var ved hans side da det skete. Det ville da være mere tragisk at han var kommet hjem til Danmark, og tilbage til hans eget sted, og gået bort alene, uden noget familie ved hans side. Datteren skal nok kommer sig over chokket over det skete i flyveren med mere, og være taknemlig for hun var ved sin Far side til slut. Man i andre mener måske at I ikke vil være ved jeres kære side, den dag de går bort, hvis det er et bekvemt sted for jer ? For mig er stedet lige meget, bare jeg er ved deres side når tiden kommer, hvis mulige. Og den dag jeg selv skal herfra, er stedet også total lige meget, bare Konen er sammen med mig på tidspunktet. |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 21/04-2015 16:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
ikke ok 75 år alt for tidlig kan håber det var tur 50![]() |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 21/04-2015 19:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Han var nu kun 73 år, men det betyder ikke noget. Han var absolut ikke på ferie, har boet her i 12-15 år. Er kommet i Thailand i omkring 50 år. Han var min bedste ven hernede og dem som kende ham ved han var et ejegodt menneske. Han havde netop købt billet hjem fordi han havde det dårligt og ville hjem til hans familie. Hans ene datter var her og tog med ham. En kedelig måde at slutte livet på, i en flyver og så blive smidt af i Aserbanjan, det fortjente han sgu ikke. Desværre sidder hans datter stadig dernede og kan ikke komme hjem, fordi deres pas blev inddraget ved nødlandingen, da de ingen visa havde.....! Samtidig skal hun kæmpe med at få hendes far's lig udleveret, så han kan blive ordenligt begravet i Danmark..... RIP min ven ![]() |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 21/04-2015 23:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Bade-Dyr skrev: De har været på ferie, forhåbentlig haft nogle kanon fede dage / uger sammen, oplevet en masse sammen, nydt hinandens selskab. Så er det hans tid til at skal herfra, og jeg tro bestemt han var glad for at datteren var ved hans side da det skete. Det ville da være mere tragisk at han var kommet hjem til Danmark, og tilbage til hans eget sted, og gået bort alene, uden noget familie ved hans side. Datteren skal nok kommer sig over chokket over det skete i flyveren med mere, og være taknemlig for hun var ved sin Far side til slut. Man i andre mener måske at I ikke vil være ved jeres kære side, den dag de går bort, hvis det er et bekvemt sted for jer ? For mig er stedet lige meget, bare jeg er ved deres side når tiden kommer, hvis mulige. Og den dag jeg selv skal herfra, er stedet også total lige meget, bare Konen er sammen med mig på tidspunktet. Din tankegang er sgu ikke helt almindelig BadeBold! |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 21/04-2015 23:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Badedytten har lige så kringlet og sær en tankegang som alle Thai folks, jeg vil tro han kan sidde og sludre i timevis med de små størrelser over alting og intet, og hyle af grin over småting og ingenting, det må være en velsignelse at ha´ den evne, han ska´passe på de ikke pludselig en dag hiver ham ind i et tempel og gør ham til Phra Baddyt. Men trist måde for danskeren at forlade livet på, kan ikke lige se hvorfor det skulle være specielt godt eller heldigt som Badedyr hævder, der er mange problemer og praktiske ting der skal klares når man pludselig befinder sig i sådan et land. Redigeret af JohnBKK d. 21/04-2015 23:32 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.