Se indlæg|
True Thailand Classic Golf fra Hua Hin?
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 11/02-2015 12:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om hvad kanal/hvornår der bliver sendt i TV/true jeg kan bare ikke finde det nogle steder, og på europeantour.com under dækning står ingen ting? Tror lidt på at det måske er en lokal station 5-7-8 her i Thailand der sender, efter som det jo er i Hua Hin de spiller??? Mvh Michael |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 11/02-2015 15:50
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Michael Andersen skrev: Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om hvad kanal/hvornår der bliver sendt i TV/true jeg kan bare ikke finde det nogle steder, og på europeantour.com under dækning står ingen ting? Tror lidt på at det måske er en lokal station 5-7-8 her i Thailand der sender, efter som det jo er i Hua Hin de spiller??? Mvh Michael Der er en helsides annonce for turneringen i BP i dag, dog oplyses der ikke om hvilken kanal den vises paa, men mon ikke det bliver True Golf kanal. I morgen tidlig vil jeg checke BP og lade dig vide. Mvh. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 12/02-2015 02:33
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
hugoboerge skrev: Michael Andersen skrev: Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig om hvad kanal/hvornår der bliver sendt i TV/true jeg kan bare ikke finde det nogle steder, og på europeantour.com under dækning står ingen ting? Tror lidt på at det måske er en lokal station 5-7-8 her i Thailand der sender, efter som det jo er i Hua Hin de spiller??? Mvh Michael Der er en helsides annonce for turneringen i BP i dag, dog oplyses der ikke om hvilken kanal den vises paa, men mon ikke det bliver True Golf kanal. I morgen tidlig vil jeg checke BP og lade dig vide. Mvh. Vises fra kl. 1100 Thai tid paa Truesport HD og Truesport 5. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 12/02-2015 04:06
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
hvad for en bane spiller de på....okej google er jo min bedste ven...det var så Black Mountain Golf Club
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.