Se indlæg|
Ikke alt er som vi tror
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 06/02-2015 15:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Jeg mente at en af de ting der var 100% sikkert var at når man skal forny sit pas så SKAL man til Danmark og gøre det..der blev jeg så klogere idet ambasaden oplyste mig om at man kan møde op personligt på ambasaden og få det fornyet-får dog først passet efter 14 dage og betaling af 5300THB. |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 06/02-2015 16:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Og for mit vedkommende tog det så kun 9 dage,,,, weekender inkluderet......... 5400 Bath var prisen ;-) Fin fin service fra Ambassaen !! Extension og samtidig skift af pas kostede de sædvanlige 1900 Bath. Man kan ikke skifte pas, hvis man ikke samtidigt søger extension-------------- 2 sæt kopies af gammelt pas.. også af de tomme sider osv osv Cheers |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 09/02-2015 13:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Asian Farmer skrev: Og for mit vedkommende tog det så kun 9 dage,,,, weekender inkluderet......... 5400 Bath var prisen ;-) Fin fin service fra Ambassaen !! Extension og samtidig skift af pas kostede de sædvanlige 1900 Bath. Man kan ikke skifte pas, hvis man ikke samtidigt søger extension-------------- 2 sæt kopies af gammelt pas.. også af de tomme sider osv osv Cheers Man kan godt flytte ens extension af visa over i et nyt pas og det koster ikke noget. Det er kun et spoergsmaal om et par stempler og saa er den klaret. Jeg fik det klaret ifm 90 dages rapportering. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/02-2015 14:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
+ et skriftligt bevis fra den danske ambasade
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 09/02-2015 14:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det er helt korrekt hvori der naevnes at hr. ............... gammelt pas # ........ har faaet nyt pas # .........og venligst assister hr. .........med at overfoer visa til det nye pas. Det er et standard brev. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.