Se indlæg
 Udskriv debat
Fredens Stemme i Chiang Mai
Webmaster
Fredens Stemme er et mediecenter, der ligger i Chiang Mai i Nord­thai­land. 52 forskellige radiostationer, der ligger spredt ud over landet, sender dagligt evangeliet til thailænderne. Der sendes ca. 200 timers udsendelser om måneden over hele landet samt store dele af Laos og andre omliggende lande.

Desuden producerer Fredens Stemme en del tv-udsendelser, videoprogrammer til undervisning og forskellige musikvideoer. Kassettebånd med undervisning og bibelstudier er det, der bliver produceret mest af. Nogle bånd bliver oversat til 17 forskellige sprog, der tales af de etniske grupper i Burma og landene omkring Thailand.

Mange lyttere henvender sig til Fredens Stemme for at få yderligere oplysninger om, hvad det vil sige at være en kristen. Alle, der henvender sig, får et personligt svar, og hver dag skriver medarbejderne ca. 30 breve. Desuden får alle tilbudt et brevkursus, der retter sig specielt mod mennesker, der lever i et samfund præget af buddhistisk tænkning.

Somwang, som blev kristen for nogle år siden, mens han sad i fængsel, har startet bibelundervisning i det fængsel, han sad i, og det har andre også gjort. Det har medført, at op imod 1000 fanger har gennemgået et bibelkursus, som Fredens Stemme har sendt ud.

Fredens Stemme arbejder tæt sammen med kirker og missionsselskaber. Gennem Fredens Stemmes arbejde oplever mange troen på Jesus Kristus, og disse nye kristne sætter medarbejderne i forbindelse med lokale menigheder.

Læs nærmere på:
- Fredens Stemme (Hjemmeside)
- Fredens Stemme (Facebook)
- Voice of Peace
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
GAMBIT
Webmaster skrev:

Fredens Stemme er et mediecenter, der ligger i Chiang Mai i Nord­thai­land. 52 forskellige radiostationer, der ligger spredt ud over landet, sender dagligt evangeliet til thailænderne. Der sendes ca. 200 timers udsendelser om måneden over hele landet samt store dele af Laos og andre omliggende lande.

Desuden producerer Fredens Stemme en del tv-udsendelser, videoprogrammer til undervisning og forskellige musikvideoer. Kassettebånd med undervisning og bibelstudier er det, der bliver produceret mest af. Nogle bånd bliver oversat til 17 forskellige sprog, der tales af de etniske grupper i Burma og landene omkring Thailand.

Mange lyttere henvender sig til Fredens Stemme for at få yderligere oplysninger om, hvad det vil sige at være en kristen. Alle, der henvender sig, får et personligt svar, og hver dag skriver medarbejderne ca. 30 breve. Desuden får alle tilbudt et brevkursus, der retter sig specielt mod mennesker, der lever i et samfund præget af buddhistisk tænkning.

Somwang, som blev kristen for nogle år siden, mens han sad i fængsel, har startet bibelundervisning i det fængsel, han sad i, og det har andre også gjort. Det har medført, at op imod 1000 fanger har gennemgået et bibelkursus, som Fredens Stemme har sendt ud.

Fredens Stemme arbejder tæt sammen med kirker og missionsselskaber. Gennem Fredens Stemmes arbejde oplever mange troen på Jesus Kristus, og disse nye kristne sætter medarbejderne i forbindelse med lokale menigheder.

Læs nærmere på:
- Fredens Stemme (Hjemmeside)
- Fredens Stemme (Facebook)
- Voice of Peace

Jeg har set de hersens forkyndere og missionere rund omkring i byen.
Kvinder i deres hvide kyser fra 40 tallet og amerikanske gamle mænd der ligner gustne pædofiler.
De sidder på kaffebarer og snakker amerikansk og velsigner hinanden til ukendelighed.
Satans Yngel.

milex
Med al ironi - det kaldes integration Wink

GAMBIT
milex skrev:

Med al ironi - det kaldes integration Wink

Helt uden ironi vil jeg kalde det en infektion

milex
Angel

milex
Lige for at uddybe emnet lidt mere.

Jeg forstår simpelthen ikke at disse religiøse minoriteter tror de kan gøre en forskel i Thailand.

Her taler jeg ikke om ADM's indlæg, som i sagens natur jeg synes er sympatisk - fordi det er min kultur de repræsenterer.

Men hvorfor dog pådutte thai'erne vores kultur!.

Jeg har opholdt mig en del på Asoke Residence (kan anbefales) i BKK. Ifb. min kones operationer på Rutin Eye-hospital.

Ganske tæt på ligger 'Kirken af de sidste dages hellige' - læs 'Jehovas Vidner'',

Når de har konventer indlogerer de sig naturligvis på at af de nærmeste hotel 'Asoke Residence'..

Tro mig - de er flinke/velklædte/veltalende, og var yderst bekymret for min kones mildest talt miserable udseende med klap for øjet og iøvrigt ikke i sæligt godt humør.

Og hun var ganske opmuntret af deres omsorg.

Men da jeg fortalte hende om deres snævertsyn - efter det gik op for mig hvem vi havde med gøre - så vendte hun fuldstændigt om.

Selv mig mente de hellige også at kunne redde fra helvede.

Jeg respekterer for så vidt mennesker der virkelig tror og mener at de har den eneste rigtige mening om alting.

Men når man er ude på det ovedrev skal der altid tages med 2 gran salt.

Og så fornuftig var min kone!.

Glædelig jul.

Ps.: Asoke Residence ar absolut ikke invaderet af Jehovas Vidner. Har kun oplevet det een gang uf af mange ophold.

Spring til debat: