Se indlæg|
Lion's around the world
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/12-2014 11:38
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Så sidder vi i Kastrup Lufthavn og der er en time til vi skal boarde. Vi har været her siden klokken halv 10, fordi vores fly fra Frankfurt til Bangkok var aflyst og vi var en smule i panik. Tak til Lufthansas piloter for at strejke idag. Vi tjekkede i går aftes om det havde indflydelse på vores fly, og det stod til at afgå helt fint som planlagt. Imorges tjekkede jeg igen: cancelled. Så vi kørte afsted med det samme. Heldigvis var der ingen problemer og vi blev nemt rebooket til en anden afgang, så vi kun bliver 2 timer forsinkede. Puha, lettelse - vi kommer alligevel til Thailand! Ingen problemer... eller.. Min elskede tosse, har så åbenbart glemt sin mobil i bilen. Og pinkoden til sit mastercard. Men så det jo heldigt vi er i så god tid, at søsteren kunne køre tilbage med den. Med hensyn til penge, så er alle hans penge overført til mig og så hæver vi bare nogle, når vi når frem. Ud over de små bump på vejen, så vi i højt humør og glæder os helt vildt! Vores flyrute: 14:55 København - Frankfurt 20:55 Frankfurt - Bangkok 14:35 Bangkok - Koh Samui Jeg tror sgu det var til vores egen fordel, at Lufthansa strejkede, for hold da op en service med Thai. Det var bare ren luxus. Flyet var stort, med tre rækker og to gange, i stedet for to rækker med én midtergang. To sæder i siderne og 4 sæder i midten. Vi havde pladser lige i midten, og en kvinde i hver vores side. Efter flyet var lettet - hvilket jeg tvivlede en del på overhovedet kunne lade sig gøre, pga af størrelsen - kom hver deres kæreste og hentede dem ned til et ledigt sæde, så de kunne sidde sammen. Vi havde derfor de 4 sæder for os selv og kunne ligge os med strakte ben, når vi skulle sove. I sædet foran os, var en skærm med masser af underholdning. Der var musik, tv-serier, film og spil. Filmene var splinter nye og mange kom næsten direkte fra biffen og i spiludvalget var der Zuma, hvilket vi begge var svært tilfredse med. Pludselig kom en gut og gav os en lille pose med snacks, derefter blev der skubbet en lille bar ned gennem gangene og serverede diverse drinks. Dette var fuldkommen gratis - GRATIS?! - og jeg fik en Bloody Mary lavet helt fra bunden. Til aftensmad blev serveret rice and curry, som var super lækker. Dertil blev der skænket rødvin og til dessert var der cheesecake. Morgenmaden var en omelet med kartofler, pølse, ost og tomat. Igen super lækkert! Er spændt på hvordan turen bliver på vej hjem. Der flyver vi med Swiss, og jeg har svært ved at forestille mig endnu en fri bar. Hvad der så end sker i Thailand, så var denne flyvetur næsten en hel ferie for sig selv. Det her tegner altså ret godt og vi har bare været strålende glade lige siden vi tog hjemme fra ![]() Læs nærmere og se billederne fra Lea's rejse i Thailand på: Lion's around the world Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.