Se indlæg|
NYHEDER
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/02-2006 05:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
BESKYTTER LÆRERE MOD MUSLIMER Det thailandske indenrigsministerium meddelte onsdag, at det vil danne en bataljon af frivillige, der skal beskytte skolelærere i de tre oprørske provinser i Sydthailand. Væbnede muslimer har i over to år bekæmpet myndighederne med skudangreb og bomber. Flere end 1000 mennesker er blevet dræbt. Thailand er et overvejende buddhistisk land, men der er muslimsk flertal i de tre sydlige provinser Pattani, Narathiwat og Yala. KØKULTUR En 33-årig sikkerhedsvagt ved Thailands største pengeinstitut, Bangkok Bank, er blevet sigtet for drabsforsøg, efter han åbnede ild mod en kvindelig student. Hun havde sprunget over i køen i banken. Vagten, Thong-arn Nalard, siger, at han kom op at skændes med kvinden, efter at han havde bedt hende om at stille sig op i køen sammen med andre bankkunder. Ifølge Nalard svarede hun igen med at slå ham -hvorefter han skød og sårede hende. Politiet i Bangkok siger, at meget tyder på, at Nalard led af stress. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 17/02-2006 05:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Amazing Thailand! ![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/02-2006 19:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Sakset fra Ekstra bladet claus Charterfly på vej til Phuket nødlandet af: Jakob Rohde-Brøndum - 16:26 - 23. feb. 2006 Et My Travel-fly på vej fra København til Phuket i Thailand måtte torsdag nødlande, efter det var blevet ramt af et lyn Et My Travel-fly på vej fra København til Phuket i Thailand måtte torsdag middag nødlande i De Forenede Arabiske Emirater, efter det var blevet ramt af et lyn. Flyet var fyldt med charter-gæster fra Apollo, Ving og Fritidsresor, som nu må vente i Sharjah-lufthavnen i De Forenede Arabiske Emirater. Alle passagerer har det godt, men er noget chokerede efter nødlandingen. My Travel håber ifølge Expressen, at flyet kan være på vej til Phuket igen klokken 19.00 i aften. Nødlandingen giver også ekstra ventetid for de passagerer, som venter på at komme hjem med samme fly fra Phuket. Lynnedslag i fly er ikke farlige og ses ofte, men lynet ramte en brandslukker i motoren, og kaptajnen tog derfor ingen chancer. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 24/02-2006 00:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Stakkels passagerer, oveni den kedelige oplevelse at blive ramt af lyn, at skulle vente i Sharjah lufthavn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg føler med dem. Conrad |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/02-2006 03:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
ja det er ikke den lufthavn jeg ville bruge min tid i har vaere der for mange aar sidste jeg vil kalder det verden r..... af en lufthavn at vaere ![]() ![]()
Redigeret af thaikurt1 d. 24/02-2006 03:26 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.