Se indlæg
 Udskriv debat
Dansktalende til kontor i Hua Hin
ONordic
Vi søger en dansktalende til at være en del af vores unge, dynamiske team af folk fra de Scandinaviske lande.

Vi beskæftiger os med:
- Sociale Medier
- Oversættelser
- SEO-tekster
- Link-Building
- Kundeservice
- Diverse web-relateret opgaver

Krav: Der er ingen specifikke krav da der vil være oplæring i alle arbejdsopgaverne.
- Flydende dansk
- Engelsk niveau: Godt
- Lidt kendskab til SEO, Keywords er selvfølgelig et plus.

Arbejdstider: Mandag - Torsdag(09:00-18:00) - Fredag(09:00-17:00)
Frokostpause: 13:00-14:00

Løn: Efter aftale
Gratis værelse til rådighed.

Har det fanget din interesse eller kender du nogen som kunne være interesseret?
Send CV samt billede til:

http://www.outsourcenordic.com
GAMBIT
Det lyder spændene !

Også med løn efter aftale - da det som minimum er 50.000 Thb for en dansker med arbejde i Thailand - også i online verdenen.

ONordic
For at puste nyt liv i opslaget.

Vi søger stadigvæk efter en dansk medarbejder.
Du er meget velkommen, at skrive til:
Hvis du er interesseret.
OSN

http://www.outsourcenordic.com
ThaiFar
Det er godt der er liv I Jer og at nogle unge danskere kan faa en chance for at komme til Thailand og jobbe.

Jeg ville dog have vaeret mere imponeret hvis jeg ikke havde faaet denne meddelelse da jeg soegte paa Jeres hjemmeside og ikke havde faaet denne meddelelse:

"The website you were trying to reach is temporarily unavailable"

Surprise

vandango
GAMBIT skrev:

Det lyder spændene !

Også med løn efter aftale - da det som minimum er 50.000 Thb for en dansker med arbejde i Thailand - også i online verdenen.

Ha ha ha Grin

GAMBIT
vandango skrev:

GAMBIT skrev:

Det lyder spændene !

Ha ha ha Grin

Tænker at hvis man ikke har noget at skjule at man i det mindste kunne blive oplyst om en minimums startløn i opslaget - Ellers er det vel lidt et tvivlsomt foretagende der er tale om ? Man kan selvf skrive tekster 24/7 og tjene den minimumsløn på 50K - men det bliver alligevel en smule slavelønsarbejde gør det ikke ?

Hvis i virkelig søger medarbejdere hvorfor spiller i så ikke med åbne kort ?

GAMBIT
ThaiFar skrev:

Det er godt der er liv I Jer og at nogle unge danskere kan faa en chance for at komme til Thailand og jobbe.

Jeg ville dog have vaeret mere imponeret hvis jeg ikke havde faaet denne meddelelse da jeg soegte paa Jeres hjemmeside og ikke havde faaet denne meddelelse:

Surprise

En hurtig Google søgning viser ingen links til et dedikeret domæne med egen hjemmeside kun det her ligner
http://about.me/o...urcenordic

Ikke for at skyde nogen ned, for jeg synes helt klart at det er rigtigt fedt at man kan få et arbejde i den slags virksomhed i Thailand - men kom nu lige med noget mere håndgribeligt end det der sideshow opslag, Bakuri er stadig på folks hukommelse.

Startløn
Løn pr indlæg/ antal ord
osv.

Amagerdreng
Mon ikke det er ENDNU en AND !!!...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Fotofreak
Amagerdreng skrev:

Tjae.... Måske ?

Er nedenstående skrevet af en af ejerens's venner (eller af ejeren selv), eller måske af en tilfreds medarbejder ?

Læs selv og bedøm:

http://thelifeofm...g/hua-hin/

M.v.h. Fotofreak
Redigeret af Fotofreak d. 20/01-2015 22:07

GAMBIT
Amagerdreng skrev:

@Amagerdreng,

Hvad fabler du nu om? Er det mig du hentyder til med AND? Eller er det et ordsprog man bruger på lorteøen ?

farao54
En 'and' bruges normalt om noget som er usandt.
ligesom Politiken brugte det i denne artikel
http://politiken....rat-i-dag/

Tror at der refereres til det 'gode job tilbud'

GAMBIT
farao54 skrev:

En 'and' bruges normalt om noget som er usandt.
ligesom Politiken brugte det i denne artikel
http://politiken....rat-i-dag/

Tror at der refereres til det 'gode job tilbud'

Tak for forklaringen - det har jeg så aldrig før hørt.

Amagerdreng får en halv undskyldning denne gang - han refererede nok også til mig med ordvalget AND.

Stadig en lorte ø

Amagerdreng
Som @farao54 skriver er det da et gammel sigende. Ordet AND er altid blevet brugt til noget man mente var "intetsigende eller noget som ikke findes eller kan lade sig gøre"
Kunne måske også sige således. "Den kloge narrer den mindre kloge"..
Kære @Gambit fortæl mig i PM hvorfor du mener Amager er "Lorte Øen" når visse andre kalder det Paradis Øen ?" Kom nu ikke med den at øen er bygget på affald det ved vi alle...I PM for ikke at køre tråden mere af sporet end den er.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

L
Jeg er selv født og opvokset der i 60'erne.... og den har da ALTID været kaldt lorteøen. Selv på wikipedia står det.

"Amager var indtil omkring 1970, foruden meget andet, også det sted, hvor københavnerne afleverede deres affald. Derfor bliver øen til tider stadig (i folkemunde), kaldt for Lorteøen, efter at Kjøbenhavns Grundejeres Renholdningsselskab, i dag Renholdningsselskabet af 1898, oprettede en rensestation for latrinspande i Kløvermarken på øens nordlige del. Dette var den første organiserede affaldsordning i København."

http://da.wikiped...iki/Amager

GAMBIT
Amagerdreng skrev:

Som @farao54 skriver er det da et gammel sigende. Ordet AND er altid blevet brugt til noget man mente var "intetsigende eller noget som ikke findes eller kan lade sig gøre"
Kunne måske også sige således. "Den kloge narrer den mindre kloge"..
Kære @Gambit fortæl mig i PM hvorfor du mener Amager er "Lorte Øen" når visse andre kalder det Paradis Øen ?" Kom nu ikke med den at øen er bygget på affald det ved vi alle...I PM for ikke at køre tråden mere af sporet end den er.

Tak du - men nu er jobopslaget hverken intetsigende eller uvirkeligt. Du kører derfor selv tråden af sporet.
Jeg er interesseret i at høre dem stå frem med deres tilbud - jeg kender godt deres ydelse og har hørt gode ting om deres service.

Lønnen er jeg interesseret i at høre nærmere om så jeg muligvis kan anbefale det til nogen.
Redigeret af GAMBIT d. 25/01-2015 19:25

TG950
ThaiFar skrev:

Surprise

Jo,jo, helt styr på deres website har de sgu ikke fået endnu, så der er nok ikke meget seriøsitet i dem

Please check back soon.

If you are the owner of this website, please log in for additional
information or contact us as soon as possible.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Spring til debat: