Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
er der nogen der har prøvet at handle online hos lazada, co.th. det ser nogle gange billigt ud på deres reklamer og betalt ved levering lyder jo fair nok
hyggehejsa viggovax sattahip
Har shoppet der laenge. Cash on delivery Ringer altid inden de bringer.
Sidst
købte jeg en Samsung a/c 22000 BTU og sparede 9400 sammenlignet med den lokale a-c biks.
Kan kun rekommenderes.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
Har shoppet der laenge. Cash on delivery Ringer altid inden de bringer.
Sidst
købte jeg en Samsung a/c 22000 BTU og sparede 9400 sammenlignet med den lokale a-c biks.
Kan kun rekommenderes.
Er det det bedste at betale på efterkrav eller kort.
Jeg bruger den ofte - det er især parfumer der er gode priser på. Var forleden i Central Festival og dufte mig til noget inspiration og sammenlignede priser. Mange af de eftertragtede mærker er der gode muligheder på Lazada at spare 20- 30%
jeg skal ingen steder nu, men alle rygsæke og sportstasker mv. forsvinder hver gang jeg har konens datter og niecer på besøg for de skal jo lige ha lidt med hjem på landet, derfor håber jeg den nye 70 cm kuffert ikke ubemærket forsvinder, jeg rejser gerne 1 gang om året op til mit sommerhus på landet og så er det poser og plasik bag fra lotus ovs. det er jeg sgu blevet rtæt af og 1900 b for ny kuffert er billigt