Se indlæg|
parabol
|
|
| bonoe |
Lagt på d. 09/02-2006 17:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
en af mine kones veninder er flyttet ind i en lejlighed med kabeltv, men hun vil meget gerne have thai tv, er der nogen der ved hvad man kan nøjes med når man kun går efter thai tv og har alt det andet man ønsker af kanaler i forvejen venlig hilsen bonoe |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/02-2006 17:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
bonoe skrev: en af mine kones veninder er flyttet ind i en lejlighed med kabeltv, men hun vil meget gerne have thai tv, er der nogen der ved hvad man kan nøjes med når man kun går efter thai tv og har alt det andet man ønsker af kanaler i forvejen venlig hilsen bonoe hvis hun har kabeltv , investere i en Selector fra TDC ligenu sælger de dem for 299kr samt et årligt kortgebyr på 199kr samt Thai tv pakken til 49kr/md..... dette er fremgangsmåden hvis det skal være via kabeltv og hvis thai tv ligger i kabelnettet! Redigeret af pdrhan d. 09/02-2006 17:28 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/02-2006 21:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej!! I skal bare lige huske at mellem pakken er det mindste man kan have for at se Thai-tv på selector.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.