Se indlæg|
Visa
|
|
| HD |
Lagt på d. 04/10-2014 08:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Visa. Jeg var nok lidt for hurtig da jeg bestilte billet til Thailand. Havde nok hoved under armen. Min søn sagde, du er jo væk mere end en måned, bom bom Købte billet for 30/9 til 8/11, men det er jo mere end en måned. Da jeg rejser 1,2 gange om året til Thailand, burde jeg jo vide, at jeg skal have visa. Hvad gør jeg bedst, ringer til ambassade har før fået lavet visa i Hvide Sande, eller kan jeg få lavet i Bangkok? Min veninde har været på besøg i 10 uger, nok derfor tænke jeg nok ikke over det. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/10-2014 09:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
jeg går ud fra at det er fra 30/9 næste år, ellers er det lidt sent du spørger ind til hvordan du lige kringler den, hehe men søg et 3 mdr non 0 visa i hvide sande, så er du dækket godt ind, hvis du finder på at købe bil eller motorbike, lave thai kørekort, eller købe condor etc. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 04/10-2014 09:22
|
|
Undskyld det er den 30/10 |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 04/10-2014 12:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
De nye regler gør at du for 1900 bath kan få 30 dages extension på visa on arrival på emigrationen. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 04/10-2014 14:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Den 30/10 til den 8/11 er jo ikke mange dage. Men måske jeg læser det forkert ? Personlig ville jeg gøre det Thailand bede folk om der kommer som Tourist, at købe Tourist Visa. 200 dkr for et Tourist Visa, og slippe for den mulige bøvl i lufthavnen. Samt slippe for en Tur til Immigration her i Thailand. |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 04/10-2014 15:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Asian Farmer skrev: De nye regler gør at du for 1900 bath kan få 30 dages extension på visa on arrival på emigrationen. Nogen som ved om flyselskaberne (på papiret) stadig kræver en billet ud af landet inden 30 dage (hvis der altså rejses uden visum) eller om dette krav nu er ændret til 60 dage. NB! Der er ikke tale om visa on arrival ![]() |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 04/10-2014 16:17
|
|
Jeg har godt nok kørt rundt i planen. Fra DK 30/ 10 Hjem 8/12. Det er godt nok for dårlig fra min side. Har haft for meget at lave på det sidste. Jeg vil gerne sige mange mange tak for info til jer. det var for dårlig fra min side. Undskyld MVH Henning |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 06/10-2014 04:28
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Hej Henning. Skidt med datoen, tro godt de fleste af os var klar over det, da du jo skrev din søn havde sagt du skulle afsted i mere end 30 dage. det kan jo smutte det med datoene ![]() Med det bøvl der er for tiden for nogle med 30 dage ved ankomst, ville jeg selv købe Tourist Visa hjemmefra og slippe for den del, samt slippe for turen på Immigration for at ansøge om 30 dage mere. Samt Tourist Visa til at dække dit ophold er billige end Extension på Immigration, samt tiden der spares. Da er jo det med din hjemrejse billet ikke er indenfor de 30 dage, og en Immigration person kan derved nægte at give dig 30 dage ved ankomst. Kan jo også være den Immigration person man løbe på er total ligeglad med det, det er jo efter alt Thailand det her, og tro de fleste af os ved, at det kan svinge en del med Immigration personer. Håber du får en god ferie. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 06/10-2014 08:45
|
|
Bade-Dyr skrev: Hej Henning. Skidt med datoen, tro godt de fleste af os var klar over det, da du jo skrev din søn havde sagt du skulle afsted i mere end 30 dage. det kan jo smutte det med datoene ![]() Med det bøvl der er for tiden for nogle med 30 dage ved ankomst, ville jeg selv købe Tourist Visa hjemmefra og slippe for den del, samt slippe for turen på Immigration for at ansøge om 30 dage mere. Samt Tourist Visa til at dække dit ophold er billige end Extension på Immigration, samt tiden der spares. Da er jo det med din hjemrejse billet ikke er indenfor de 30 dage, og en Immigration person kan derved nægte at give dig 30 dage ved ankomst. Kan jo også være den Immigration person man løbe på er total ligeglad med det, det er jo efter alt Thailand det her, og tro de fleste af os ved, at det kan svinge en del med Immigration personer. Håber du får en god ferie. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 06/10-2014 08:47
|
|
Tak for info B/D. Jeg ringer til Hvide Sande i dag og får en tid til at få lavet visa. Jeg har før fået lavet en I Hvide sande. Min søn er gift med en fra Thailand odg der igenmen har jeg fået 3 dejlige børne børn. MVH Henning |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.