Se indlæg
 Udskriv debat
Morgenmad/buffe i pattaya
sony
Nogle der kender et godt sted med god morgenmad i pattaya, eller er apex blevet bedre eller dårligere end for ca 6 år siden?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

ener37
Nu har jeg kun boet i Jomtien når jeg har været dernede.

Hvis du går ned i soi white-house, så ligger der både cowboy-bar og Hotel Danmark som sælger morgenmads-buffet og det er ganske udmærket

Hilsen René

maik
Du må uddybe lidt mere hvad du mener med god morgenmad.

Mit fortrukne sted er den schweizisk restaurant i Soi Diamond. Den sælger schweizisk morgenmad med forskellige former for pålæg, kogte æg, mørkt brød og kaffe til 160 b.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Klovn
sony skrev:

Nogle der kender et godt sted med god morgenmad i pattaya, eller er apex blevet bedre eller dårligere end for ca 6 år siden?

Bon Cafe,godt og billigt ! Ligger i den nordlige ende,du køre ud forbi soi 2, videre ud til rumdkørslen hvor du køre lige ud ca 400 m oppe af vejen på højre hånd ligger Bon Cafe

sony
Jeps maik det selvfølgelig rigtig nok, men bare sådan et stor tag selv bord med både thai retter alle former for æg bacon skinke korn flakes havregryn muesli kaffe frugter brød og kager.

Ja Rene har godt hørt det skulle være godt i jomtien, bare lidt langt når man er på cykel, men ok en gang eller 2 skal det nok prøves.

Det var da et godt forslag klovn, det ikke helt umuligt man tager dertil.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

John
Lek hotel i soi 18/2, ikke langt fra Apex.
De har en stor buffet (brunch), og jeg syntes den er bedre end Apex. Men det er jo smag og behag.

Mener jeg gav 100-150 thb. for all you can eat. Kan huske at de havde noget med et klippekort så hvert 10. var gratis.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
vandango
sony skrev:

Der er da mange steder hvor du kan spise godt til morgen. Kan forstå at du er dansk indlogeret, de fedtugler tilbyder aldrig morgenmad i prisen, det er dog heldigvis kun et dansk fænomen.

Boede engang på Dynasty in I soi 13, mellem second road and beachroad.
Da jeg skulle ned og have min American Breakfirast, kiggede jeg ud af vinduet, over på den anden side af gaden, havde de et kæmpe morgen buffet til billige penge, og det var stort.
Der var oven i købet swimmingpool. Bye bye American Breakfirst.

Boede engang i Soi Honey in på Hotel Honey In, de havde et fedt morgenbuffet til fornuftige penge, så mange komme fra den modsatte side af gaden, lystige europæiske turister fra hotel uden aircon 250 baht hotel.
Men at høre dem smaske og smovse, dreje sig om og smile til mig, løben op og hente ny mad og drikke hele tiden. Morgen buffeten var meget billig og god til prisen.
Redigeret af vandango d. 03/09-2014 17:15

sony
Jeg er satme ikke dansk indlogeret, gider bare ikke bo på det samme hotel igen selvom der var der også en rimelig god buffet diana dragon, men det da ikke utænkeligt jeg tager derhen og spiser engang imellem for de er meget søde på det hotel bort set fra en ladyboy der arbejder der men han er der kun om natten.

Ja lek hotel er også udemærket, men der må jeg indrømme der kan jeg bedre lide apex.

Nahm
John skrev:

De har en stor buffet (brunch), og jeg syntes den er bedre end Apex. Men det er jo smag og behag.

Mener jeg gav 100-150 thb. for all you can eat. Kan huske at de havde noget med et klippekort så hvert 10. var gratis.

Helt enig, Lek er det bedste bud, de har også en rigtig god aften buffet. Apex er blevet dårligt, ...mange gange et skuffende udvalg, de kan dog overraske positivt....
Mvh,
Nahm

jh
LEK Hotel har jeg prøvet mange gange og godt nok,men mange gange savner jeg et sted hvor man kan få noget ordentlig brød ost pålæg kaffe osv,jeg mener et ta selv bord der må da være sådan et sted i Pattaya
De steder man kan få All you can eat er brødet ikke godt der mangler det som jeg skriver.

Nahm
jh skrev:

LEK Hotel har jeg prøvet mange gange og godt nok,men mange gange savner jeg et sted hvor man kan få noget ordentlig brød ost pålæg kaffe osv,jeg mener et ta selv bord der må da være sådan et sted i Pattaya
De steder man kan få All you can eat er brødet ikke godt der mangler det som jeg skriver.

Sådan et sted savner jeg også, altså med forsellige slags brød og ost dertil, jeg kender desværre ikke nogen steder ! selvfølgelig kan du få det, men hvem gider betale 500 baht for morgenmad ? jeg gør ikke.
Mvh,
Nahm

jh
Ja det er jo det,det bliver for dyrt hvis man går et sted hen og vil have forskelligt til morgenmad.Gad vide om en ikke en kunne tjene en god skillin ved at lave et Dansk bord til en pris af 200-250 baht.Men det må vi jo lige have de restuatører der er med herinde på siden til at fortælle lidt om,og det måske kunne realiseres.

sank
Smile Cobenhagen har da rugbrød og frisk fransbrød men jeg aner ikke hvad det koster, men har da set nogen spise morgenbord med velbehag også ost.

Nahm
sank skrev:

Smile Cobenhagen har da rugbrød og frisk fransbrød men jeg aner ikke hvad det koster, men har da set nogen spise morgenbord med velbehag også ost.

Ja, men det er ikke buffet, og en sive franskbrød med ost og kaffe mener jeg er 100 baht ca...og der er ikke meget ost på brødet Frown, og kaffen er ret kedelig, ren pulverkaffe....det smager da sådan desværre.
Mvh,
Nahm

Anonym Bruger
apex er noget lort, lek hotel kan ædes, men jeg anbefaler sgu hotel danmark i soi white house på jomthien beach road, meget bedre end cowboy bar og flere og friskere retter på buffeten.

handy
tag på hotel Danmark godt nok Jomtien de har det hele voldsomt til 160 thb....

god weekend.

vandango
John skrev:

Var lige en tur på Google streetmaps.

Det viser sig at den buffet jeg tidligere omtalte er rent faktisk Lek Hotel, men jeg har altid gået ind via parkeringspladsen bag hotellet.

Dvs. lidt ned ad soi 13 og ind til højre, via parkeringspladen til spisehuset, så du behøver ikke at gå gennem hotellet.

Pris - morgen buffet 158 baht og dinner buffet 250 baht. (skilter med det på second road ved hotellets hovedindgang.)

[img]http://www.lekhotelpattaya.com/wp-content/uploads/map.jpg[/img] is not a valid Image.
Redigeret af vandango d. 05/09-2014 19:16

jh
vandango skrev:

John skrev:

Var lige en tur på Google streetmaps.

Det viser sig at den buffet jeg tidligere omtalte er rent faktisk Lek Hotel, men jeg har altid gået ind via parkeringspladsen bag hotellet.

Dvs. lidt ned ad soi 13 og ind til højre, via parkeringspladen til spisehuset, så du nehøver ikke at gå gennem hotellet.

Pris - morgen buffet 158 baht og dinner buffet 250 baht. (skilter med det på second road ved hotellets hovedindgang.)

158 baht hmm vist en fejl 40 he he.Jeg var der i juli der er lige blevet malet og lagt nyt gulv på derinde maden den samme som altid der er intet nyt i det.Men stadig vil jeg hellere have morgenbord med bedre brød og pålæg ost osv,min kone vældig glad for at spise på Lek.

handy
og på Danmark ost 2 slags frikedeller alt i pålæg yoghurt m.m

vandango
jh skrev:

158 baht hmm vist en fejl 40 he he.Jeg var der i juli der er lige blevet malet og lagt nyt gulv på derinde maden den samme som altid der er intet nyt i det.Men stadig vil jeg hellere have morgenbord med bedre brød og pålæg ost osv,min kone vældig glad for at spise på Lek.

Så tager jeg sgu hende med næste gang! Rolll

Spring til debat: