Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen herinde som har forladt Thailand, efter de har fået lavet nyt pas i Thailand?
Jeg tænker på at nu er det jo ikke samme pas nummer som står på departure Card, da jeg udfyldte begge dele da jeg flyttede herud, og skrev nummeret fra mit gamle pas??
Håber at der er en der har svaret, har nemlig lige talt med ambassaden og de vidste det ikke?
når du får nyt pas og flytter visa ind i nyt pas, står det på første side, og dit gl. pasnummer står der på side 5 og side 6 er der visa skrevet over også sammen med flytning af visa, så det vil ikke give dig problemer hygge viggovax sattahip
@Michael - ambassaden skal og boer udstede et brev til immigrationen at du har faaet nyt pas som erstatter gammelt pas # saadan og saadan og anmoder i brevet immigrationen om at vaere behjaelpelig paa bedste vis.
Jeg formoder at du faar overfoert dit visa til dit nye pas ?
Mange tak for hjælpen!
Ja retirement visum er overført, og ganske rigtigt står der på side 6 mit gamle pasnummer samt Info om hvornår jeg er kommet ind i landet og hvordan samt mit Non-O visa!
En god idé er, at lave et fotokopi af de væsentlige sider af sit pas inden man er på rejser i Thailand, eller hvilket som helst andet sted. Det gør tingene meget lettere i tilfældet af hvor uheldet er ude og man evt. får stjålet eller mister sit pas, og forlader landet med et nyt provisorisk pas, udstedet af ambassaden. Det samme gør sig gældende med sine bankkort – noter kortnummeret, samt telefonnummeret til sin banks døgnservice, således at man hurtigst muligt kan få dem spærret hvis man mister dem..!
Personligt har jeg disse fotos, oplysninger om bankforbindelse og sygeforsikring mm. lageret på en lille smart USB-dims, (ca. 1X1,5 cm.) godt kamufleret i en helt uskyldig reklamenøglering der kræver én 4 cifret kode for at kunne læse ..!