Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der andre der har problemer med at få engelsk tale på i kampene, under settings er der jo 2 muligheder, enten Thai/Engelsk men når jeg skifter, sker der bare ingen ting, og AIS sagde bare afinstallere AIS ON AIR og så geninstaller App, men det ændre bare ingen ting, og så sidder man og få en snak/en vente tid på ingen ting, har nu brugt, en 1 1/2 time og de siger bare at der ingen problemer hos dem???
Håber selvfølgelig at der er nogle eller bare en der har samme problem, så det kan blive løst?
Mvh
Michael
PS. Syntes det er klart bedst med engelsk kommentator, men Thai kan godt gå hvis det bare er en kort periode???
Sidste sæson var det jo lige under de live billeder, at der var mulighed for at ændre til Thai/Engelsk men den er væk, med den nye AIS ON AIR....
Så hvor den befinder sig nu er sku et godt spørgsmål, eller er det bare fordi at jeg har mobilt til IPad at jeg skal affinde mig med at de har lavet det om til kun Thai?