Se indlæg|
apple produkter
|
|
| jh |
Lagt på d. 12/08-2014 12:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
En har fortalt mig at apples produkter skulle være 30% billigere i Thailand er der nogle der kan bekræfte dette.Der er en apple foretning i Festival centeret i Pty men har nu aldrig været i foretningen.Hvor i Pty skal man evt købe for at spare de 30%,hvis dette er rigtigt venter jeg til December med at købe en ipad. Tukcom har vel kun kopier og for mange sælgere hænger på nakken af en hvis man er der. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 12/08-2014 12:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Du kan ikke spare 30 %,men check det selv ud ! |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 12/08-2014 12:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Du kan samligne priserne på den danske og thailandske apple hjemmeside. Jeg har altid valgt at købe mine apple produkter i DK, så jeg er sikker på der er reklamationsret på. |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 12/08-2014 15:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
jh skrev: En har fortalt mig at apples produkter skulle være 30% billigere i Thailand er der nogle der kan bekræfte dette.Der er en apple foretning i Festival centeret i Pty men har nu aldrig været i foretningen.Hvor i Pty skal man evt købe for at spare de 30%,hvis dette er rigtigt venter jeg til December med at købe en ipad. Tukcom har vel kun kopier og for mange sælgere hænger på nakken af en hvis man er der. Tukcom har også originale produkter, i stueplan er der en større afdeling der sælger æblerne, og du finder også på 1 sal masser af originale æbleprodukter, og priserne kan handles. Jeg har selv købt min iphone på 1.salen lige ved rulletrappen ved siden af chicken salgssted. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 12/08-2014 16:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Ok jeg må prøve at kikke mig lidt omkring næste gang jeg er der.Undkyld lidt frækt at spørge hvad kunne du forhandle ned til ca i % det er ikke noget du skal regne på bare lige et slag på tasken. |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 12/08-2014 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Har købt en del apple produkter i thailand.. der kan spares lidt især på f.eks iphone og ipad.. ville dog vente til september hvis det er en iphone du er ude efter... garantien er world wide så det er ikke noget problem.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.