Se indlæg
 Udskriv debat
Tasker/ure ved Indra Regent Pratunam
Anonym Bruger
Jeg ved godt det måske er lidt ude i hampen og måske lidt meget at forlange, men jeg håber alligevel på at der måske er bare en herinde som ved noget, og vil dele det med mig?

Jeg har nogle gode venner i Pradunam igennem rigtig mange år, som solgte ure/tasker i bygningen hvor Indra regent hotel ligger, men da jeg den anden dag var forbi for at sige hej, var alt overtaget at folk fra mellemøsten, og nu hvor jeg har fået ny telefon, har jeg desværre mistet deres numre! jeg har på fornemmelsen at alle de små boder som solgte disse ure/tasker er flyttet til et sted lige i nærheden, men hvor det ved jeg desværre ikke, så min bøn er at hvis der er nogen herinde som evt ved hvor de er flyttet hen, så vil jeg meget gerne vide det, det vil være en kæmpe hjælp!

Mvh
Michael

Anonym Bruger
Tror ikke butikkerne i Pratunam (ved Indra Hotel området) er flyttet samlet til et sted.

Hvis jeg var dig, ville jeg spørge på Indra Hotel om de kan hjælpe dig.

Jeg ved fra diverse butikker, forskellige steder i Thailand, at de køber varer i den store bygning næsten
ved siden af, og lige før PanTip. Den hedder så vidt jeg husker Pratunam Platinium.

Det gjorde den og den kommer her: http://www.platin...nmall.com/

Anonym Bruger
Tak for svaret men jeg har prøvet at spørge alle i området, men ingen ved det, og det var derfor jeg tænkte på at der måske var folk her inde som var stødt på ure andre steder i området?
Varerne kommer fra grænseovergangen i øst thailand!

Mvh

Spring til debat: