Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Udfyld TM.8 Re-Entry
Anonym Bruger
Er der en som vil fortælle mig om hvordan man skal udfylde tm.8 når man ikke er sikker på hverken udrejse eller hjemrejse datoen?
Eller skal det bare være en cirka dato, ingen ide har aldrig rejst ud før?

Mvh
Michael

Webmaster
Tråden er flyttet fra thailandske nyheder til generelt om visum og indrejse.

TM.8 kan i øvrigt ses her:
- Re-Entry Permit into The Kingdom Application Form (PDF-format)

Andre formularer kan ses HER.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JanH
@Michael: Afrejsedato skal jo udfyldes, den anden kan være omtrentlig.

Men hvis du ikke ved hvornår du vil afsted, hvorfor så lave den?

Anonym Bruger
Der er en grund til hvorfor jeg spørger, og så bliver det besvaret med et spørgsmål!
Jeg er standby og ved aldrig hvornår man kommer med, før flyveren er lettet!

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Der er en grund til hvorfor jeg spørger, og så bliver det besvaret med et spørgsmål!

Mvh
Michael

@Michael, i den traad du selv startede omkring "Re-entry" er der adskillige der foreslaar at du faar det gjort i lufthavnen paa afrejsedatoen.

http://www.thaila...owstart=20

Anonym Bruger
Det er ho kun for at vide om der kan bruges forventede datoer, lige som hvis man bestiller visum?

taxidriver990
Såvidt jeg kan huske var der ikke nogen der spurgte om retur dato, og det kan jo også være ligemeget sålænge du er tilbage indenfor visa gyldigheds periode, eller behøver du ikke en re-entry

Som skrevet i den tråd HB henviser til, gør det i lufthavnen
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Conrad
Hej Michael,

Det er meget let, du udfylder bare ikke i rubrikkkerne for hvornaar du skal rejse eller kommer hjem igen.

Jeg kan godt forstaa du gerne vil have en re-entry permit i passet.

Hvert aar naar jeg har fornyet min retirement extension, saa faar jeg starks bagefter en re-entry permit.
Foerste gang spurgte jeg om hvad jeg skulle skrive i afrejse- og ankomst dato rubrikkerne, da jeg ikke havde nogen umiddelbare planer om at skulle rejse og fik den besked at jeg bare kunne lade dem vaere u-udfyldte.

Venlig hilsen
Conrad

1viggovax
køb en multri re.entry så er det problem løstWink

JanH
Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

Du spørger akavet IMO, derfor får du et spørgsmål retur.

Lav det dog i lufthavnen, hvor svært kan det være?

Conrad
Michael,

Goer du som jeg skriver i #8, saa faar du ro i sindet og er klar hvis du faar OK til at komme med.

Til orientering, saa gaelder re-entry permit kun saa laenge at extension til visaet gaelder, saa hvis man kun har brug for et re-entry permit, saa er det spild af penge at koebe et multi re-entry.

Maaske er der aldrig lang koe ved immigration i Bangkok, men her paa Phuket, kan koen vaere paa et par timer og selv om man er i god tid, saa kan det vaere at det ikke var saa god tid alligevel, saa man ikke kan naa at faa re-entry permit i lufthavnen, hvis man ellers kan det. Saa jeg koeber det altid hos immigration, naar jeg fornyer extension pga. retirement, saa er man klar til at tage udenlands om det saa er til Danmark eller blot et smut til et nabo land.

Hilsen
Conrad

Anonym Bruger
Hej Conrad

Mange tak for svaret, jeg tror også bare at jeg får det lavet på immigrationen her i Bangkok, når jeg alligevel skal melde 90.dage lige inden at vi forventer at tage af sted!

Mvh
Michael

Spring til debat: