Se indlæg|
Unge Thai-boksere fra Valby på vej til VM
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/03-2014 12:01
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
14-årige Lauge Milling Petersen og 16-årige Jiar Ali dyrker begge Thai boksning - og det så godt, at de begge har kvalificeret sig til VM. VM foregår i Malaysia i begyndelsen af maj. I modsætning til traditionel boksning må man i Thai-boksning - alt efter alder - både benytte arme, ben, knæ og albuer, når man kæmper. De to unge Thai-boksere, der begge kommer fra klubben Fightworld i Valby har kun dyrket Thai-boksning i halvandet og 2½ år. Alligevel kan de allerede nu mønstre en stribe danske og nordiske mesterskaber - og er altså nu på vej til VM. Kilde: TV2 Lorry Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/03-2014 12:43
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det kan de oz i valby
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 23/03-2014 12:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Dejligt at se unge nye talenter til sporten i DK. Vi er vel efterhånden ved at have 4. generation af thaiboksere i Danmark. Selvom man i mange tilfælde ser er et crossover til MMA. Det er der at pengene er. Men stort set alle i MMA, der ligger i pro-ligaen, eller tæt på kontrakt, har en eller anden baggrund i muay thai. Desværre er et af vores største talenter lige gået "på pension", så man bliver så meget mere glad over den fortsatte interesse. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.