Se indlæg|
Min kære Nokia
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 23/01-2014 08:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Min højt elskede Nokia tlf medbragt fra Danmark er stille afgået ved døden, kun 5 år gammel. Hvad gør man så her i Surin? Jeg gik i BigC og købte en Nokia 301 til 2500 bath, og damen ville installere et dansk program i den så den var som en dansk tlf og jeg kunne hente den tirsdag morgen, men da jeg kom efter den beklagede hun at det ikke kunne lade sig gøre og jeg fik pengene tilbage. Så gik jeg i Robinson og købte en fin i-mobile i-style 7,5 til 4000 bath, men den har fruen overtaget fordi mine tykke og stive gigtfingre kan ikke skrive på den og mine pølser kan ikke det der køren over skærmen, nå men hun er glad for den så alt er jo fint bortset fra at jeg ikke har fået en tlf endnu. Jeg skal have fat i en simpel nokia i stil med min gamle, jeg tror den hedder 6310, som kan modtage et dansk program så den er helt som den gode gamle danske, en simpel tlf for en gammel malerhjerne. Jeg bruger den kun til at ringe og sende sms, og alt det der fine teknik har jeg ikke brug for. Kan det lade sig gøre? Håber nogen kan hjælpe mig for det er ikke til at undvære det skidt. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 23/01-2014 08:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
En skam du er så langt væk, jeg er på Phuket og har en du kan få den er et år gammel, men købte en ny i går fordi jeg ville have en med camera har ingen kasse til den så det går nok ikke at sende den. Ellers kik i de små mobil butikker de har tit gamle modeller. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 23/01-2014 09:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Posthuset har kasser i mange stoerrelser ogsa smaa. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 23/01-2014 10:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Jeg har det lidt som du Conrad og har købt en Samsung-tror den kostede en 4000-med kamera og det hele og den kunne bare sættes på dansk i indstillinger. GT C3520 hedder den. http://www.samsun...3520OIJTHR |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 23/01-2014 11:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Min kone mistede sin fine Nokia og købte en ny i Com center. til mener 17000 og fik den omstillet til dansk. jeg så precis den samme Nokia til 2300 så den måtte jeg eje, og sagde at den skulde stilles om til DK, desværre kan ikke lade sig gøre ?? det er jo en kopi. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.