Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er det tilladt at tage nikotintyggegummi med ind i Thailand ? Eller kan man - måske med fordel - købe det i Suvarnabhumi lufthavn (eller andet sted) ?
Håber nogen ved noget....
Hardcore exryger med pænt stort forbrug af erstaningen.
Er det tilladt at tage nikotintyggegummi med ind i Thailand ? Eller kan man - måske med fordel - købe det i Suvarnabhumi lufthavn (eller andet sted) ?
Håber nogen ved noget.... Hardcore exryger med pænt stort forbrug af erstaningen.
Jeg kender det alt for godt, men har været 100% stoffri i 18 måneder nu
Det kan ikke betale sig at købe nicotintyggegummi i Thailand og jeg vil anbefale dig at medbringe noget fra Danmark - hvor meget der må medbringes ved jeg desværre ikke noget om.
En 105 styks Nicorette Classic kostede sidste år min. 950 THB i Boots/Watson, svarende til omkring 160-165 DKR ved kurs 17. En pakke med den dobbelte mængde (210) koster i Danmark omkring 200-225 kr.