Se indlæg|
Sunderland vs Man U i nat kl. 02.45
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/01-2014 17:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen der ved om true sender denne kamp i nat? Så de sidste pokal kampe fra England på thai cn.7 men der kommer ikke nogen? Ved godt det er sent jeg er ude, men har lige set det er i nat, jeg troede det var i morgen nat? |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 07/01-2014 18:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Det er Carling cup semifinale. Det i weekenden var FA cuppen, og der er andre der har rettighederne til de kampe. Hvem der har rettighederne til Carling Cuppen i Thailand, det ved jeg ikke. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/02-2014 13:24
|
Er der en her inde som ved om der bliver vist FA-Cup på true vision her til aften med Everton-Swansea samt Arsenal-Liverpool? Det er ikke til at finde noget på selve true program guide desværre! Mvh |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/02-2014 15:28
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hva så michael kunne du ikke bruge nogle af alle de andre tråde du har oprettet for at spørge om hvor de sender bold?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/02-2014 15:53
|
Nej desværre ikke |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 16/02-2014 16:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
kampen Everton-Swansea kan du se her, den er pogramsat http://www.hahasp... ved ikke om du kan bruge det lung ups. det var lidt sent, ken se der står 3-1 til everton her 80 min. henne men gem linket de sender det meste.... Redigeret af lung d. 16/02-2014 16:13 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/02-2014 16:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Emnet er nu flettet sammen med et tidligere lignende emne. Her er lidt fra reglementet: §10 - Start ikke nye tråde om emner som allerede debatteres. Post ikke samme indlæg i mere end én tråd af gangen. Hvis samme debat foregår i flere tråde og/eller forumer bliver resultatet let forvirrende og ganske usammenhængende. Ofte mister begge tråde mange gode fif. Ligeledes er emnet flyttet fra Thailandske Nyheder og ind under TV jvf. følgende i reglementet: §8 - Opret tråde i det rette forum. Hvert forum fokusere på et emne, læs beskrivelsen af forumet. Temaer som ikke passer ind nogle steder postes i 'Andet'. Lad os nu fremover prøve at holde snakken om fodboldkampe, hvor de bliver sendt og hvornår i denne ene tråd - bare for en ordens og nemheds skyld. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 16/02-2014 19:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 245 |
Michael Andersen skrev: Er der en her inde som ved om der bliver vist FA-Cup på true vision her til aften med Arsenal-Liverpool? Mvh Øv et lorte resultat...... Så må vi jo bare gå efter mesterskabet ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/02-2014 19:07
|
Papa skrev: Michael Andersen skrev: Er der en her inde som ved om der bliver vist FA-Cup på true vision her til aften med Arsenal-Liverpool? Mvh Øv et lorte resultat...... Så må vi jo bare gå efter mesterskabet ![]() Skønt resultat dejligt hestebideren er ude og i bliver ikke mester
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 16/02-2014 19:30
|
|
sony skrev: Papa skrev: Michael Andersen skrev: Er der en her inde som ved om der bliver vist FA-Cup på true vision her til aften med Arsenal-Liverpool? Mvh Øv et lorte resultat...... Så må vi jo bare gå efter mesterskabet ![]() Skønt resultat dejligt hestebideren er ude og i bliver ikke mester ![]() Ha ha Sony. You never know ![]() |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 18/02-2014 16:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
he he gå i efter mestreskabet lige som de sidste 24 år ![]() |
|
|
|
| Papa |
Lagt på d. 18/02-2014 19:01
|
|
Vent og se ... ![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/02-2014 21:10
|
Jeps vi venter endnu 20 år hvem gider også se de tude drenge
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 19/02-2014 12:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
@Michael Andersen Hvis du koeber Bangkok Post om loerdagen, saa vil du se at den har et sportstillaeg, hvor i der er et program for al sport i TV fra samme dag til om fredagen. Hilsen Conrad |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.