Se indlæg|
Om de regeringsfjendtlige demonstrationer i Thailand.
|
|
| OleH |
Lagt på d. 27/11-2013 11:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 458 |
Det kunne være interessant at høre, om demonstrationerne i Bangkok vil brede sig til resten af landet. Brug denne tråd til at skrive om, hvad der sker i jeres område. Selv har jeg været i Rayong i dag. Lige uden for Map Thaput mod Rayong (Sukhumvit Road) var der en demonstration i gang, og alle tre spor mod Rayong var spærret. Der var politi til stede, som fortalte trafikanterne, at de var nødt til at finde en anden vej mod Rayong. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 27/11-2013 17:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Det bredder sig som en steppebrand nu, ca. 36 byer er nu ogsaa paa barrikaderne, fra syd, nord og isaan. Med hensyn til den arrestordre som er paa Suthep, saa vender politiet vist det blinde oeje til. Min kone har vaeret ude med flaget her i Bkk. i dag, hun siger at det eskalere nu, altsaa ang. deltagere. I nat var min svoger ogsaa paa barrikaderne, paa en gasstation holdt 15. politibiler, demonstranter spaerede med deres biler, saa de ikke kunne faa deres politibiler biler ud, men de var vist ogsaa ligeglade.
Redigeret af Longway d. 27/11-2013 17:49 Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 27/11-2013 17:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Der har været (i går) været små-demonstrationer i Nakhon Ratchasima (Korat) |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/11-2013 21:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Har talt med min forlovede, hun siger det ikke er noget nævneværdigt problem, vi bor dér. Men jeg krydser fingre, skal tidligt op lørdag morgen, ankommer fredag eftermiddag fra DK., min steddatter skal møde i lørdags skole klokken 8.00, det ville være fedt hvis lærerne strejker, det er mig der skal hente og bringe hende i skole. ![]() Ville være fedt hvis jeg i stedet kunne ringe til min favorit take away restaurant, og æde mig i hegnet, savner virkelig god thai-mad. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.