Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
russere
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 05:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
serud til at der er en chanche for at blive fri for de skide russere. http://www.thaivi...m_campaign |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 05:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
number1kk skrev: serud til at der er en chanche for at blive fri for de skide russere. http://www.thaivi...m_campaign Som en af deltagerene i thai-visa debatten skrev...: Der plejer ellers aldrig at være gode nyheder i dette forum, men this morning var der JACK POT .! Redigeret af Anonym Bruger d. 21/11-2013 05:44 |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 21/11-2013 06:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
næste gang jeg kører fra Bangkok vil jeg have eskorte foran/bag hele vejen til Pattaya ellers boykotter jeg Thailand på mine fremtidige ferie ferie planer ![]() DK skrev: number1kk skrev: serud til at der er en chanche for at blive fri for de skide russere. http://www.thaivi...m_campaign Som en af deltagerene i thai-visa debatten skrev...: Der plejer ellers aldrig at være gode nyheder i dette forum, men this morning var der JACK POT .! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 06:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
så nemt slipper vi nok ikke for dem...desværre.. der skal større ting til som fx kæmpe økonomisk kollaps i Rusland el. strengere visum krav for russere. Men det sker ikke... russere er de nye "farangs" og de er kommet for at blive. Vi er færre end dem og det eneste vi kan gøre er at acceptere dem el. skride. |
|
|
|
| HongNam |
Lagt på d. 21/11-2013 06:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
JS skrev: så nemt slipper vi nok ikke for dem...desværre.. der skal større ting til som fx kæmpe økonomisk kollaps i Rusland el. strengere visum krav for russere. Men det sker ikke... russere er de nye "farangs" og de er kommet for at blive. Vi er færre end dem og det eneste vi kan gøre er at acceptere dem el. skride. Og det er desværre ikke engang løgn....... |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 06:57
|
JS skrev: så nemt slipper vi nok ikke for dem...desværre.. der skal større ting til som fx kæmpe økonomisk kollaps i Rusland el. strengere visum krav for russere. Men det sker ikke... russere er de nye "farangs" og de er kommet for at blive. Vi er færre end dem og det eneste vi kan gøre er at acceptere dem el. skride. de er endnu ikke kommet op til khon kaen, men for et års tid siden var der en flok russer-banditter der snusede rundt heroppe efter noget at lægge deres klamme hænder på, men gudskelov er kineserne vældig stærke heroppe og de jagede dem ude af byen, dog måtte den ene lige ligge på hospitalet nogle måneder for for de fik sig en gevaldig afklapsning, og siden har de holdt snotten væk herfra, kineser mafiaen er styre byen her, men det giver ingen problemer for vesterlændinge som faktisk bliver passet godt på af både de lokale og the boys in brown |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 21/11-2013 07:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
og hvor ved du saa lige det fra number1kk....var du selv med eller er det bare noget du har laest i den lokale? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 21/11-2013 09:29
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Her i vores Moo Baan har vi 2 russiske familier boende. De er lidt hoejroestede men det er saa det, ellers goer de ingen skade. |
|
|
|
| Longway |
Lagt på d. 21/11-2013 10:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1079 |
Jeg ser altsaa ikke tossede russere alle vegne, men det er vel ogsaa mest i Pattaya og paa Phuket de befinder sig. Jeg ser til gengaeld ofte tossede europaeere. Nu skal man jo heller ikke goere det moderne at hade russere. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 21/11-2013 10:51
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
HongNam skrev: JS skrev: så nemt slipper vi nok ikke for dem...desværre.. der skal større ting til som fx kæmpe økonomisk kollaps i Rusland el. strengere visum krav for russere. Men det sker ikke... russere er de nye "farangs" og de er kommet for at blive. Vi er færre end dem og det eneste vi kan gøre er at acceptere dem el. skride. Og det er desværre ikke engang løgn....... Kan kun være enig, men det er sgu da egentlig utroligt de gider komme til thailand, når der mange steder står de ikke må komme ind. Så ville jeg da finde andre græsgange Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 13:09
|
johnhelt skrev: og hvor ved du saa lige det fra number1kk....var du selv med eller er det bare noget du har laest i den lokale? dels fra min læge som også er afd, cheflæge på khon kaen ram hospital, dels fra min svigerfars bror som er politi kaptain i kk, og dels fra mine bekendte i tourist police, 3 af hinanden uafhængige kilder. er det tilfredsstillende for dem hr, helt? |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 21/11-2013 14:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
nej ikke helt...altsaa andenhaands information. Og min ex-kaerste spillede tennis med Paradorn nu da vi er igang med en "pissing contest". |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/11-2013 15:06
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
number1kk skrev: JS skrev: så nemt slipper vi nok ikke for dem...desværre.. der skal større ting til som fx kæmpe økonomisk kollaps i Rusland el. strengere visum krav for russere. Men det sker ikke... russere er de nye "farangs" og de er kommet for at blive. Vi er færre end dem og det eneste vi kan gøre er at acceptere dem el. skride. de er endnu ikke kommet op til khon kaen, men for et års tid siden var der en flok russer-banditter der snusede rundt heroppe efter noget at lægge deres klamme hænder på, men gudskelov er kineserne vældig stærke heroppe og de jagede dem ude af byen, dog måtte den ene lige ligge på hospitalet nogle måneder for for de fik sig en gevaldig afklapsning, og siden har de holdt snotten væk herfra, kineser mafiaen er styre byen her, men det giver ingen problemer for vesterlændinge som faktisk bliver passet godt på af både de lokale og the boys in brown Det er kommet til Korat: Tourist Policeman and 2 Russians Caught with Fake ATM Cards Nakorn Ratchaseema, November 18, 2013 [PDN]: Police officers of Muang Nakorn Ratchaseeman police station, and Poklang police station held a press conference to announce they had arrested 3 suspects the first was POL.SEN.SGT.MAJ. Nontapan, Sangsuk, 37 years old Thai national tourist police officer, Mr.Vasili Ivanov, 27 years old Russian and Mr. Sergey Peternhof, 38 years old Russian in their possession they had 328 fake credit cards and 2.9 million baht in cash. http://www.pattay...atm-cards/ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 21/11-2013 16:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hvor ser de dumme ud på billedet, tænk at sidde og kigge på 2,9 mill baht, mens en masse panserbasser ånder dem i nakken. [img]http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2013/11/image3.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/11-2013 02:37
|
johnhelt skrev: nej ikke helt...altsaa andenhaands information. Og min ex-kaerste spillede tennis med Paradorn nu da vi er igang med en "pissing contest". alene af den årsag at det jo ikke var mig der bankede møget ud af russeren, så vil al information jo vøre andenhånds information, selv det du ser på nyhederne er jo andenhånds information, så jeg ved ikke hvor du vil hen med din pissing contest, men jeg hvis du mener det nødvendigt stiller jeg da gerne op til en pisse konkurrance, men advarer dig om at jeg ryster lidt på hænderne så det kan hænde at jeg kommer til at pisse lidt på dig ;-)) Redigeret af Anonym Bruger d. 22/11-2013 02:41 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/11-2013 02:40
|
vandango skrev: Hvor ser de dumme ud på billedet, tænk at sidde og kigge på 2,9 mill baht, mens en masse panserbasser ånder dem i nakken. [img]http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2013/11/image3.jpg[/img] is not a valid Image. nu havde de fjolser jo bestukket en officer fra tourist police, den samme pålidelige politi styrke som en hr, colov jo stolt repræsenterer nede i patty. måske lidt mere vand på andrew drummonds mølle? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/11-2013 06:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Sgu meget sjov stod lige og hørte en russer stå og tale på russisk til hende der sælger strandstole. Hende thai damen var bare fin sagde hvordan skulle jeg kunne forstå hvad hun aiger når hun taler russisk. Og det værste ved det var den sæk til russeren var pisse sur over hun ikke forstod hende. Så talte jeg bare dansk til hende for at lave pis med hende så gik hun heldigvis.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/11-2013 15:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Der er åbenbart lidt mere til de tre som er arresteret i Korat: http://www.pattay...ssian-man/ [img]http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2013/11/218.jpg[/img] is not a valid Image.. Redigeret af Lung Yao d. 22/11-2013 15:51 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/11-2013 16:14
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Lung Yao skrev: Der er åbenbart lidt mere til de tre som er arresteret i Korat: http://www.pattay...ssian-man/ [img]http://www.pattayadailynews.com/en/wp-content/uploads/2013/11/218.jpg[/img] is not a valid Image.. Hæ'Hæ' opremsningen af de involverede politibetjentes navne, fylder mere end halvdelen af hele artiklen. Typisk Thai'. |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 23/11-2013 11:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Jeg husker tydeligt min holdning til russere, Polaker, Ukrainer, kroatar o.s.v. før jeg overhovedet kendte en eneste en privat, men nu har jeg arbejdet med alle de der såkaldte skide nationaliteter, og er kommet til at kende dem personligt, og jeg har gud skal lov aendret holdning. Jeg befatter mig ikke med russiske tyve og drukkenbolter, jeg kommer ikke samme steder de kommer. Men min pointe er, at de fleste mennesker der har negative holdninger til russerne kender ikke en eneste russer privat, og de skaerer alle over en kam, hvordan i hulens navn ved i at det er russere i har med at gøre hvis i ikke forstår en skid af hvad de siger, det kunne vaere en polak eller en kroat eller nogen anden nationalitet. Og så lige komme til sagens kerne, de har sku ret de russere, trafik sikkerheden på vejene i thailand er elendig, og isaer busserne køre som død og helvede, og der sker alt for mange ullykker, med store busser, og der er ikke styr på chafførerne, jeg kender personligt nogle thaiere der køre og har kørt turist busser, og de betingelser de kører under er ikke gode nok, de får ikke nok søvn, og så har de unge maend slet ikke den erfaring der skal til for at køre bus. Det er godt at russerne saetter fokus på det problem, og hvis i tror at thaierne ikke tager russerne alvorligt så må i tro om igen, og tro mig, det er ikke de russere der sidder på bar i Pattaya lige som andre nationaliteter går, de taenker på, nej det er de russiske familjer der kommer på ferie til thailand de taenker på. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.