Se indlæg
 Udskriv debat
formel 1 Kuala Lumpur
waree
hejsa til alle

er der nogen fra thailand der vil se formel1 28/30 marts
flypris med air asia ca. 5000 THB retur chiangmai

Yo baby

handy
waree skrev:

hejsa til alle

Yo baby

De har tur fra Hotel Dania Pattaya 13000 med fly overnatning indgang til banen samt overnatning billigt....Smile

handy
handy skrev:

waree skrev:

hejsa til alle

Yo baby

De har tur fra Hotel Dania Pattaya 13000 med fly overnatning indgang til banen samt overnatning billigt....Smile

Der er med 2 overnatninger har betalt ville nu ha været i Kina og se løb for også at slippe for songkran men det ville blive meget dyrere så sørger ly hos en ven i Udon Thani under vand pjasker riet.... Frown

Frank
handy> Inden du gør dig for mange forhåbninger om Songkrang i Udon Thani bringer jeg et youtube-klip fra samme sted i samme periode:

handy
Frank skrev:

handy> Inden du gør dig for mange forhåbninger om Songkrang i Udon Thani bringer jeg et youtube-klip fra samme sted i samme periode:

ja men ok de kaster ikke med vand i 9-10 dage det er sku i overkanten 2-3 dage ok med mig kan gå ud og detage en enkelt dag og ellers blive lokalt i soi"en...god søndag Frown

juj
Tager til formel i Malaysia fra Phuket det passer perfekt med et 3 måneders visa run napper 4-5 dage i Kl dejlig by, og formel 1 er jo en oplevelse, særlig med en dansk køre.

Spring til debat: