Se indlæg
 Udskriv debat
Musik arrangementer i KBH.
Lung Yao
I morgen er der lignet op til en koncert med "Khut" og "Bee" บื( มนฅ้กาฌูอม้ ) på Gammel køgelandevej 117, Valby.
Fra kl. 19.00 entré pris : 180kr.

http://youtu.be/z...

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Sad Angry Kick you Hammer Headbanger

Jeg kommer senere med en feedback om arrangementet som mild sagt var noget at det værste jeg nogensinde har oplevet.
Det var bare synd for de 2 gæste optræder som ingen skyld havde i makværket men udelukkende skyldes inkompetence fra en selvudnævnt DJ, som skulle heller havde holdt sig til restaurant virksomheden. Mange gæster (os 5 inkl.) forlod stedet i utide da vi følte os til grin for vores egne penge.
Også synd for arrangøren der skulle glæde sin kone på hendes fødselsdag.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Er der ingen andre end mig her på DTW som har været til ovennævnte arrangement og kunne enten underbygge min "dårlig oplevelse" eller give en anden synsvinkel af sagen ?

.

Lung Yao
Forsættelse.........................

Vedkommende selvudnævnte DJ, var fuldstændig i sit "eget verden" (enten hjernedød eller på Yaba , p.g.a. fjerne blik i hans øjne), og sad overhørig overfor min og andres opfordring til at skrue ned, for anlægget.Hello....
Hans inkompetence for faget kulminerede ved at flere gange og især under kunsternes optræden fik højtalerne til at hyle. Angry Headbanger
Niveauet af lyden hørte med til et udendørs koncert i Thailand og slet ikke til i lokalerne på Gammel Kongevej.
Når man får ond i ørene af støjen (ca. 110 DB ) og at almindelige samtaler ikke kunne foretages uden at tale direkte i øret på lytteren, selv i 15m afstand , så er den gal.

Jeg skulle lige have luft for min harme over makværket. Og igen vil jeg sige : synd for arrangøren og hans kone (fødselsdag) og de 2 artister fra Thailand som prøvede at gøre deres bedst for at det skulle lykkes.

.

Spring til debat: