Se indlæg|
Musik arrangementer i KBH.
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/10-2013 12:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
I morgen er der lignet op til en koncert med "Khut" og "Bee" บื( มนฅ้กาฌูอม้ ) på Gammel køgelandevej 117, Valby. Fra kl. 19.00 entré pris : 180kr. http://youtu.be/z... . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/10-2013 13:50
|
|
Jeg kommer senere med en feedback om arrangementet som mild sagt var noget at det værste jeg nogensinde har oplevet. Det var bare synd for de 2 gæste optræder som ingen skyld havde i makværket men udelukkende skyldes inkompetence fra en selvudnævnt DJ, som skulle heller havde holdt sig til restaurant virksomheden. Mange gæster (os 5 inkl.) forlod stedet i utide da vi følte os til grin for vores egne penge. Også synd for arrangøren der skulle glæde sin kone på hendes fødselsdag. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2013 11:01
|
|
Er der ingen andre end mig her på DTW som har været til ovennævnte arrangement og kunne enten underbygge min "dårlig oplevelse" eller give en anden synsvinkel af sagen ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2013 11:15
|
|
Forsættelse......................... Vedkommende selvudnævnte DJ, var fuldstændig i sit "eget verden" (enten hjernedød eller på Yaba , p.g.a. fjerne blik i hans øjne), og sad overhørig overfor min og andres opfordring til at skrue ned, for anlægget. ![]() Hans inkompetence for faget kulminerede ved at flere gange og især under kunsternes optræden fik højtalerne til at hyle. Niveauet af lyden hørte med til et udendørs koncert i Thailand og slet ikke til i lokalerne på Gammel Kongevej. Når man får ond i ørene af støjen (ca. 110 DB ) og at almindelige samtaler ikke kunne foretages uden at tale direkte i øret på lytteren, selv i 15m afstand , så er den gal. Jeg skulle lige have luft for min harme over makværket. Og igen vil jeg sige : synd for arrangøren og hans kone (fødselsdag) og de 2 artister fra Thailand som prøvede at gøre deres bedst for at det skulle lykkes. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.